Oei, snel aangepastKurt1975 schreef: Succes met het wachten. Ga je geen spijt van hebben!Let er wel op dat je geen A3 geleverd krijgt ipv een fantastische V40cstruik schreef: [*]Business Pack Connect Premium Audi met Harman Kardon![]()

Thanks
Oei, snel aangepastKurt1975 schreef: Succes met het wachten. Ga je geen spijt van hebben!Let er wel op dat je geen A3 geleverd krijgt ipv een fantastische V40cstruik schreef: [*]Business Pack Connect Premium Audi met Harman Kardon![]()
Zonnebrilhouder komt er sowieso, sunblinds ga ik even naar kijken.V50 R schreef: Erg volle auto! Dat wordt genieten straks!
Mocht je trouwens nog accesoires willen, de sunblinds zijn nu in de (zomer)aanbieding bij volvo, en ook de zonnebrilhouder vind ik erg plezierig.
Bedankt voor de tip!V50 R schreef: Erg volle auto! Dat wordt genieten straks!
Mocht je trouwens nog accesoires willen, de sunblinds zijn nu in de (zomer)aanbieding bij volvo, en ook de zonnebrilhouder vind ik erg plezierig.
Wat is de aanbieding dan, en waar kan ik die vinden?dickmoohan schreef:Bedankt voor de tip!V50 R schreef: Erg volle auto! Dat wordt genieten straks!
Auto wordt maandag geleverd. Zonneschermen net nog even op de valreep besteld![]()
Begrijp ik het goed dat de zonnebrilhouder niet bij de bestuurder kan worden gemonteerd? Of zit daar wel een handgreep? In mijn huidige auto zit daar namelijk geen handgreep...V50 R schreef: Hier staan er een aantal:
http://vstorenederland.nl/estates/V40_13-/v40-2-comfort
Dat staat inderdaad erg treurig zo met de 16"cstruik schreef: Vanochtend even de nieuwe aanwinst in levende lijve mogen aanschouwen:
Moet zeggen dat ik blij ben dat de 16" nog vervangen gaan worden, de kast lijkt zo wel erg leeg.