Favorieten instellen Navigatie Sensus

Over de RTI navigatiesystemen van Volvo
Plaats reactie
JosP
3rd Gear member

Gisteren heb ik mijn V40 opgehaald. Een van de eerste dingen die ik had ingesteld in de vorige auto was onder de FAV toets: Spraakbegeleiding uit/aan.
Dit wilde ik nu ook weer doen, echter deze favoriet ontbreekt bij mij. Kijk ik in de sensus navigation manual op blz. 73 dan staat deze optie er wel in. Ook in de web editie staat deze optie erin. Heeft iemand hier dezelfde ervaring mee, of zou iemand kunnen kijken of deze favoriet bij jullie wel in te stellen is?
Laatst gewijzigd door JosP op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
MY2015 V40 D4 Business - Power Blue, Summum uitvoering + Luxury Line + Scandinavian Line + 17" Freja
Diamond Cut/Dark Grey matt.
RobPG
2nd Gear member

Yep, zit erin, voor even ingesteld op "route" opnemen. Gewoon om te kijken of ik buiten de Volvo er ook nog wat mee kan (inlezen, bewerken in Tyre).
MY2015 V40 D2 Momentum Powershift Electric Silver + Business Pack Connect
JosP
3rd Gear member

De functie spraakbegeleiding aan/uit zou dus onder de "route opname starten/stoppen" moeten zitten volgens het instructieboekje.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
MY2015 V40 D4 Business - Power Blue, Summum uitvoering + Luxury Line + Scandinavian Line + 17" Freja
RobPG
2nd Gear member

Sorry, nog maar es even goed gekeken, maar zit er inderdaad niet in.
MY2015 V40 D2 Momentum Powershift Electric Silver + Business Pack Connect
larrylaffer3000
Starter

Deze zoek ik ook! Ook in mijn nieuwe V40 is deze niet aanwezig. Heel irritant, wil het geluid van navi aan/uit kunnen zetten met 1 knop...
JosP
3rd Gear member

Ik heb een voorlopige oplossing gevonden. Indien het systeem op navi staat, nogmaals op de navi toets drukken. Er verschijnt nu een snelkoppelingen menu, volgens mij kan met de laatste optie de spraakbegeleiding worden aan/uit gezet. Ideaal is en blijft voor mij de mogelijkheid van deze optie onder de favorieten knop.
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie van Volvo”