Goedemorgen
Twee weken geleden vertrokken met onze " nieuwe" V70 uit 2011.
Vier volwassenen, een hondje van 60 kilo en een caravan van 1300 kilo beladen.
eerste stop werd Chaumont sur Loire ongeveer 780 kilometer.
Perfect gegaan, geen problemen en een verbruik van ongeveer 1 liter op 8 kilometer. In nederland mag je natuurlijk maar 90 en dan is het verbruik ongeveer 1 op 9,5
Cruise control op 110 in België en Frankrijk en dat gaat prima met zelf schakelen en steeds niet verder dan de vijfde versnelling.
Op een van onze tochtjes in de buurt verschoot ik toch even gezien mijn eerdere ervaringen met een automaat. De boordcomputer gaf beperkte werking versnellingsbak aan en ik kon echt even niet stoppen. Geen extreme dingen gedaan, niet buitensporig heet en niet al te hard gereden.
In parkeergarage motor uitgezet en meteen weer gestart. Melding weg !!!!
Volgende dag moesten we weer bijna 500 kilometer rijden en dan zit je toch even niet lekker.
Melding niet meer teruggekomen gelukkig en ik denk dat het een incident was. Veilig thuis gekomen en volgende week nog een weekje Nederland.
Auto heeft 167000 kilometer gereden. Flush laten doen???
Verder heerlijke auto rijden totaal niet inspannend en ligt als een huis op de weg.
eerste vakantie
- dik999
- 5th Gear member
- Berichten: 1225
- Lid geworden op: 16.08.2007 - 12:46
Laatst gewijzigd door dik999 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
V60 MY 2020 R-design met panoramadak
V70 2011 modeljaar 2012 limited edition D3 ingeruild met 467.070
van 2007 tot 2013 V70 10-2000 2.4T geartronic verkocht 5 juni 2014 424150 Kilometerstand
van 2000 tot 2007 850 GL op LPG verkocht met 545.000 op teller
van 1995 tot 2000 Volvo 164 op LPG verkocht met 535.000 op teller
van 1990 tot 1995 Volvo 440 GL VIP uitvoering LPG
van 1980 tot en met 1990 diverse Volvo's . Allen op LPG.
van 1974 tot en met 1980 diverse auto's )
V70 2011 modeljaar 2012 limited edition D3 ingeruild met 467.070
van 2007 tot 2013 V70 10-2000 2.4T geartronic verkocht 5 juni 2014 424150 Kilometerstand
van 2000 tot 2007 850 GL op LPG verkocht met 545.000 op teller
van 1995 tot 2000 Volvo 164 op LPG verkocht met 535.000 op teller
van 1990 tot 1995 Volvo 440 GL VIP uitvoering LPG
van 1980 tot en met 1990 diverse Volvo's . Allen op LPG.
van 1974 tot en met 1980 diverse auto's )
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
- Berichten: 16549
- Lid geworden op: 03.12.2009 - 11:03
- Locatie: Noord-Groningen
Gij zult flushen en wel onmiddellijk na thuiskomst of, indien onderweg van het zuiden naar de thuisbasis tijdens een tussenstop bij Gery Slot van GSPowerflush.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
- Berichten: 8446
- Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
- Locatie: Tussen EBBR en EBAW
Zou een dergelijke melding niet opgeslagen worden ?
Dan zou ik eerst door de dealer laten uitlezen om meer te weten te komen over de oorzaak.
Dan zou ik eerst door de dealer laten uitlezen om meer te weten te komen over de oorzaak.
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
- Berichten: 16549
- Lid geworden op: 03.12.2009 - 11:03
- Locatie: Noord-Groningen
Een Volvomonteur heeft zich eens tegenover mijzelve en een kameraad die zonodig toch een geartronic moest hebben laten ontvallen dat die bakken elke 75-100K een flush behoeven. Als onderhoud wel te verstaan en, zoals gij allen zult weten ende beseffen, ten behoud van uw geliefde Zweedse kwaliteitsprodukt.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- dik999
- 5th Gear member
- Berichten: 1225
- Lid geworden op: 16.08.2007 - 12:46
heb een mail aan gery slot gestuurd voor informatie over een flush. hoop er snel iets van te horen
V60 MY 2020 R-design met panoramadak
V70 2011 modeljaar 2012 limited edition D3 ingeruild met 467.070
van 2007 tot 2013 V70 10-2000 2.4T geartronic verkocht 5 juni 2014 424150 Kilometerstand
van 2000 tot 2007 850 GL op LPG verkocht met 545.000 op teller
van 1995 tot 2000 Volvo 164 op LPG verkocht met 535.000 op teller
van 1990 tot 1995 Volvo 440 GL VIP uitvoering LPG
van 1980 tot en met 1990 diverse Volvo's . Allen op LPG.
van 1974 tot en met 1980 diverse auto's )
V70 2011 modeljaar 2012 limited edition D3 ingeruild met 467.070
van 2007 tot 2013 V70 10-2000 2.4T geartronic verkocht 5 juni 2014 424150 Kilometerstand
van 2000 tot 2007 850 GL op LPG verkocht met 545.000 op teller
van 1995 tot 2000 Volvo 164 op LPG verkocht met 535.000 op teller
van 1990 tot 1995 Volvo 440 GL VIP uitvoering LPG
van 1980 tot en met 1990 diverse Volvo's . Allen op LPG.
van 1974 tot en met 1980 diverse auto's )
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10506
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Gents,
We komen vaak in de discussie hoe te rijden met een Geartronic. In ieder geval NOOIT op de cruise control en altijd handmatig om ellende te voorkomen. Zekers in berg-/heuvelachtig gebied...... Ehm flushen? Jazeker preventief... ding is nu knetterheet geweest.
We komen vaak in de discussie hoe te rijden met een Geartronic. In ieder geval NOOIT op de cruise control en altijd handmatig om ellende te voorkomen. Zekers in berg-/heuvelachtig gebied...... Ehm flushen? Jazeker preventief... ding is nu knetterheet geweest.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- dik999
- 5th Gear member
- Berichten: 1225
- Lid geworden op: 16.08.2007 - 12:46
cruise control lijkt mij niet verkeerd, wanneer je het toerental maar in de gaten houdt. Natuurlijk alleen op de vlakke stukken, niet in de heuvels en/of bergen.
Stond maximaal in de 5 van de zes versnellingen.Dus inderdaad handmatig.
Knetterheet lijkt mij niet want het was slechts 28 graden en zonder caravan moet in mijn ogen zeker kunnen voor zo'n auto.
Stond maximaal in de 5 van de zes versnellingen.Dus inderdaad handmatig.
Knetterheet lijkt mij niet want het was slechts 28 graden en zonder caravan moet in mijn ogen zeker kunnen voor zo'n auto.
Laatst gewijzigd door dik999 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
V60 MY 2020 R-design met panoramadak
V70 2011 modeljaar 2012 limited edition D3 ingeruild met 467.070
van 2007 tot 2013 V70 10-2000 2.4T geartronic verkocht 5 juni 2014 424150 Kilometerstand
van 2000 tot 2007 850 GL op LPG verkocht met 545.000 op teller
van 1995 tot 2000 Volvo 164 op LPG verkocht met 535.000 op teller
van 1990 tot 1995 Volvo 440 GL VIP uitvoering LPG
van 1980 tot en met 1990 diverse Volvo's . Allen op LPG.
van 1974 tot en met 1980 diverse auto's )
V70 2011 modeljaar 2012 limited edition D3 ingeruild met 467.070
van 2007 tot 2013 V70 10-2000 2.4T geartronic verkocht 5 juni 2014 424150 Kilometerstand
van 2000 tot 2007 850 GL op LPG verkocht met 545.000 op teller
van 1995 tot 2000 Volvo 164 op LPG verkocht met 535.000 op teller
van 1990 tot 1995 Volvo 440 GL VIP uitvoering LPG
van 1980 tot en met 1990 diverse Volvo's . Allen op LPG.
van 1974 tot en met 1980 diverse auto's )
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10506
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Probleem is dat je op de cruise het zelf niet merkt. Als je vanuit de cruis in eens gas bij wil geven dan merk je pas hoever je het gas in moet trappen om vermogen te krijgen. De bak wordt dan knetterheet.
Met een Geartronic en caravan erachter ALTIJD handmatig schakelen zoals je dat ook met een handgeschakelde auto zou doen. Ietwat hoger in de toeren houden zodat de olie- en waterpomp iets harder moeten werken. Vinden ze dan wel lekker. En dan is dat ook nog niet de garantie dat eea correct verloopt.
Met mij V70 D5 GT en 1550+ kg zware Knaus erachter canuit Götenborg naar Malmö. Daar zitten wel wat stevige vals platte klimmetjes in. En ondanks het handmatig schakelen liep de temperatuur op. Reden was heel simpel ik vroeg te veel van de auto en heb de snelheid laten zakken. De temperatuur liep direct naar beneden.
Een GT > Altijd handmatig schakelen en tevens je snelheid bergop in de gaten houden. Probleem is die motoren hebben allemaal 340-400 en meer aan NM onder de kap. Vermogen genoeg en daar zit hem vaak de crucs.
Let wel iedereen moet doen waarvan hij denkt dat goed is om te doen. Het is voor mij alleen maar meedenken en adviseren, immers Niets Moet Alles Mag.
Met een Geartronic en caravan erachter ALTIJD handmatig schakelen zoals je dat ook met een handgeschakelde auto zou doen. Ietwat hoger in de toeren houden zodat de olie- en waterpomp iets harder moeten werken. Vinden ze dan wel lekker. En dan is dat ook nog niet de garantie dat eea correct verloopt.
Met mij V70 D5 GT en 1550+ kg zware Knaus erachter canuit Götenborg naar Malmö. Daar zitten wel wat stevige vals platte klimmetjes in. En ondanks het handmatig schakelen liep de temperatuur op. Reden was heel simpel ik vroeg te veel van de auto en heb de snelheid laten zakken. De temperatuur liep direct naar beneden.
Een GT > Altijd handmatig schakelen en tevens je snelheid bergop in de gaten houden. Probleem is die motoren hebben allemaal 340-400 en meer aan NM onder de kap. Vermogen genoeg en daar zit hem vaak de crucs.
Let wel iedereen moet doen waarvan hij denkt dat goed is om te doen. Het is voor mij alleen maar meedenken en adviseren, immers Niets Moet Alles Mag.

“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- mees
- 6th Gear member
- Berichten: 3736
- Lid geworden op: 29.10.2013 - 13:04
- Locatie: Zuid-Holland
- Contacteer:
oef Dik999, ga maar heel erg snel flushen, voordat je hetzelfde mee gaat maken als ik vorig jaar.
Zie http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=59637&page=1
ook met de tip hoe je toch thuis kan komen met de 'veilige modus'-stand van de bak.
En zoals anderen zeggen: Je kan een bak heel houden maar houdt hem ergens tussen 2200 en 2500 voor een veel betere koeling !
Ja het is verleidelijk met die vroege, hoge koppels om 'lekker zuinig' onder de 2000 te blijven.
Niet doen dus; mijn ruil-gt is heel gebleven nu deze vakantie!
VolvoVida zegt: verversen bij 80dkm !!
Zie http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=59637&page=1
ook met de tip hoe je toch thuis kan komen met de 'veilige modus'-stand van de bak.
En zoals anderen zeggen: Je kan een bak heel houden maar houdt hem ergens tussen 2200 en 2500 voor een veel betere koeling !
Ja het is verleidelijk met die vroege, hoge koppels om 'lekker zuinig' onder de 2000 te blijven.
Niet doen dus; mijn ruil-gt is heel gebleven nu deze vakantie!
VolvoVida zegt: verversen bij 80dkm !!
Laatst gewijzigd door mees op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Draadloze XC40 '18 viewtopic.php?p=1694496#p1694496
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
- dik999
- 5th Gear member
- Berichten: 1225
- Lid geworden op: 16.08.2007 - 12:46
uiteraard dank voor meedenken Hans.
heb het toerental goed in de gaten gehouden. Inderdaad wel af en toe te laat terugschakelen zoals je als zei.
Zal bericht van Gery afwachten en denk dat het op een flush gaat uitlopen. Hopelijk dan weer even er tegen aan.
heb het toerental goed in de gaten gehouden. Inderdaad wel af en toe te laat terugschakelen zoals je als zei.
Zal bericht van Gery afwachten en denk dat het op een flush gaat uitlopen. Hopelijk dan weer even er tegen aan.
V60 MY 2020 R-design met panoramadak
V70 2011 modeljaar 2012 limited edition D3 ingeruild met 467.070
van 2007 tot 2013 V70 10-2000 2.4T geartronic verkocht 5 juni 2014 424150 Kilometerstand
van 2000 tot 2007 850 GL op LPG verkocht met 545.000 op teller
van 1995 tot 2000 Volvo 164 op LPG verkocht met 535.000 op teller
van 1990 tot 1995 Volvo 440 GL VIP uitvoering LPG
van 1980 tot en met 1990 diverse Volvo's . Allen op LPG.
van 1974 tot en met 1980 diverse auto's )
V70 2011 modeljaar 2012 limited edition D3 ingeruild met 467.070
van 2007 tot 2013 V70 10-2000 2.4T geartronic verkocht 5 juni 2014 424150 Kilometerstand
van 2000 tot 2007 850 GL op LPG verkocht met 545.000 op teller
van 1995 tot 2000 Volvo 164 op LPG verkocht met 535.000 op teller
van 1990 tot 1995 Volvo 440 GL VIP uitvoering LPG
van 1980 tot en met 1990 diverse Volvo's . Allen op LPG.
van 1974 tot en met 1980 diverse auto's )
- dik999
- 5th Gear member
- Berichten: 1225
- Lid geworden op: 16.08.2007 - 12:46
afgelopen donderdag flush laten doen bij GS powerflush.
Olie was zwart en binnen een uur was ik klaar. Prima geholpen door Obbe.
Merk weinig tot geen verschil, maar preventief is het altijd goed, ook omdat ik niet weet wat vorige eigenaar met de auto heeft gedaan.
Olie was zwart en binnen een uur was ik klaar. Prima geholpen door Obbe.
Merk weinig tot geen verschil, maar preventief is het altijd goed, ook omdat ik niet weet wat vorige eigenaar met de auto heeft gedaan.
V60 MY 2020 R-design met panoramadak
V70 2011 modeljaar 2012 limited edition D3 ingeruild met 467.070
van 2007 tot 2013 V70 10-2000 2.4T geartronic verkocht 5 juni 2014 424150 Kilometerstand
van 2000 tot 2007 850 GL op LPG verkocht met 545.000 op teller
van 1995 tot 2000 Volvo 164 op LPG verkocht met 535.000 op teller
van 1990 tot 1995 Volvo 440 GL VIP uitvoering LPG
van 1980 tot en met 1990 diverse Volvo's . Allen op LPG.
van 1974 tot en met 1980 diverse auto's )
V70 2011 modeljaar 2012 limited edition D3 ingeruild met 467.070
van 2007 tot 2013 V70 10-2000 2.4T geartronic verkocht 5 juni 2014 424150 Kilometerstand
van 2000 tot 2007 850 GL op LPG verkocht met 545.000 op teller
van 1995 tot 2000 Volvo 164 op LPG verkocht met 535.000 op teller
van 1990 tot 1995 Volvo 440 GL VIP uitvoering LPG
van 1980 tot en met 1990 diverse Volvo's . Allen op LPG.
van 1974 tot en met 1980 diverse auto's )
- dik999
- 5th Gear member
- Berichten: 1225
- Lid geworden op: 16.08.2007 - 12:46
t'is een D3 maar ook die zou zonder al te veel problemen sleurhut moeten kunnen trekken. Weet echter niet wat vorige eigenaar heeft gedaan, vandaar flush
V60 MY 2020 R-design met panoramadak
V70 2011 modeljaar 2012 limited edition D3 ingeruild met 467.070
van 2007 tot 2013 V70 10-2000 2.4T geartronic verkocht 5 juni 2014 424150 Kilometerstand
van 2000 tot 2007 850 GL op LPG verkocht met 545.000 op teller
van 1995 tot 2000 Volvo 164 op LPG verkocht met 535.000 op teller
van 1990 tot 1995 Volvo 440 GL VIP uitvoering LPG
van 1980 tot en met 1990 diverse Volvo's . Allen op LPG.
van 1974 tot en met 1980 diverse auto's )
V70 2011 modeljaar 2012 limited edition D3 ingeruild met 467.070
van 2007 tot 2013 V70 10-2000 2.4T geartronic verkocht 5 juni 2014 424150 Kilometerstand
van 2000 tot 2007 850 GL op LPG verkocht met 545.000 op teller
van 1995 tot 2000 Volvo 164 op LPG verkocht met 535.000 op teller
van 1990 tot 1995 Volvo 440 GL VIP uitvoering LPG
van 1980 tot en met 1990 diverse Volvo's . Allen op LPG.
van 1974 tot en met 1980 diverse auto's )
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
- Berichten: 8446
- Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
- Locatie: Tussen EBBR en EBAW
Ik dacht hier eerder gelezen te hebben dat Volvo geen oliewissel van de GT in het onderhoudschema had ?mees schreef:
VolvoVida zegt: verversen bij 80dkm !!
Mijn XC70 D3 AWD met GT gaat maandag naar de dealer voor een 90.000km (alhoewel ik er nog maar 77.000km op heb zitten) maar er is me niks verteld over een GT oliewissel.
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21034
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Mijn dealer heeft een flush aparaat staan en flusht bij problemen de bak.
Ook doen ze het preventief wanneer de bestuurder slip voelt oid.
Ook doen ze het preventief wanneer de bestuurder slip voelt oid.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- dik999
- 5th Gear member
- Berichten: 1225
- Lid geworden op: 16.08.2007 - 12:46
volgens Obbe van GS powerflush het raadzaam bij zwaar werk, zoals trekken van aanhangwagens, taxi preventief met regelmaat te flushen. Zo voorkom je problemen met de GT
V60 MY 2020 R-design met panoramadak
V70 2011 modeljaar 2012 limited edition D3 ingeruild met 467.070
van 2007 tot 2013 V70 10-2000 2.4T geartronic verkocht 5 juni 2014 424150 Kilometerstand
van 2000 tot 2007 850 GL op LPG verkocht met 545.000 op teller
van 1995 tot 2000 Volvo 164 op LPG verkocht met 535.000 op teller
van 1990 tot 1995 Volvo 440 GL VIP uitvoering LPG
van 1980 tot en met 1990 diverse Volvo's . Allen op LPG.
van 1974 tot en met 1980 diverse auto's )
V70 2011 modeljaar 2012 limited edition D3 ingeruild met 467.070
van 2007 tot 2013 V70 10-2000 2.4T geartronic verkocht 5 juni 2014 424150 Kilometerstand
van 2000 tot 2007 850 GL op LPG verkocht met 545.000 op teller
van 1995 tot 2000 Volvo 164 op LPG verkocht met 535.000 op teller
van 1990 tot 1995 Volvo 440 GL VIP uitvoering LPG
van 1980 tot en met 1990 diverse Volvo's . Allen op LPG.
van 1974 tot en met 1980 diverse auto's )