1) naar het attachment scherm
2) foto's selecteren
3) uploaden
4) als alles is geselecteerd, dan sluiten
5) hier zie je een lijst van hetgeen is geplaatst
Uiteraard kun je ook foto die elders staan plaatsen door hierop

Die Preview knop is vooral voor de tekst die je hebt getikt. Je moet gewoon op Submit drukken.Vapor cloud explosion schreef: Zo doe ik het ook. Ik heb een lijst met 2 foto's in het attachment scherm maar als ik op de "Prieview" knop druk zie ik geen enkel plaatje terwijl ze toch in de lijst staan.
Hoe "weet" de forumsoftware dan welke foto waar in het bericht komt te staan of moet ik nog een extra handeling verrichten?
Ik gebruik gewoon de hierboven beschreven methode op de iPad. Werkt probleemloos._XC70_ schreef: En vanaf een iPad?
Daar heb je inderdaad gelijk in...nog niet zo bedacht...hmmm.Marcnij schreef:Ik gebruik gewoon de hierboven beschreven methode op de iPad. Werkt probleemloos._XC70_ schreef: En vanaf een iPad?
Het nadeel van plaatjes op een extern medium hosten is dat als daar iets wijzigt, je de foto's niet meer ziet op het forum.
Dan moet je de foto elders hosten en de directe link naar de foto tussenDriverV90 schreef: Als ik een foto plaats komt er een afbeelding met kader en met beschrijving van de foto. Hoe kan ik puur alleen een foto plaatsen?