Wassen door dealer???

Hier alles over de verzorging van de auto. Wassen, poetsen, zuigen, borstelen, kortom alles wat de auto mooier kan maken of houden.
MacDeluxe
2nd Gear member

Rha007 schreef:Die swirls van de krasstraat krijg ik er naderhand wel uit
+1, maar zit er niet op te wachten. Ben juist zo blij met mijn mooie maagdelijk nieuwe lakje 8-)
ps-amazon
6th Gear member
Contacteer:

ik verheug me altijd op de onderhoudsbeurt van mijn auto, wordt ie eindelijk weer een keertje schoongemaakt door de stealer!
OK, voor mijn klassiekers ben ik soms wel wat kieskeuriger en is een wasstraat niet altijd ideaal maar voor dat gewone hedendaagse vervoermiddel prima!
Ik moet er toch echt niet aan denken dat ik regelmatig mijn kostbare vrije tijd ga besteden aan het wassen en poetsen van zo'n stuk blik dat er daarna geen meter beter door rijdt.......
MacDeluxe
2nd Gear member

Ieder zijn hobby he 8-) Het poetsen is voor mij echt een heerlijke zaterdagbesteding... lekker ff tijd voor mezelf.
daele
1st Gear member

geldt zit ook in belgie dat de volvodealer de wagen wast ? heb nog niet naar de garage moeten gaan vandaar de vraag.
Voor mij persoonlijk was ik iedere weekend zelf de wagen vindt het zelf prettig om het te doen! ik haat rijden in een vuile wagen!
Blinken moet hem! 8-)
Volvo c30 1.6D Summum
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging”