Rond de 450 euro vind ik ook nog altijd serieus geld. Maar eens stiekem wat "lampengeld" apart gaan leggen

Maar laat eerst onze Yamahav8 maar eens het goede voorbeeld geven dan!!!
Cees ik heb de bijlage ook gepost in dit topic de weerstand word geplaatst tussen de plus en min van je stekker hier staan nummers op voor zowel passagier als bestuurders zijde de weerstand plaatsen, en weerstand op een metalen plaats in je auto plaatsen om zijn warmte extra af te voeren ( is een weerstand met koeling ribben huis er omheen plus montage gaatjes)Volvo-Cees schreef: Het viel me ook wel mee ja, ten op zichte van de Amerikaanse prijzen. Want het blijft toch wel serieus geld natuurlijk.
Hier op het forum staat een topic van Rick H , die heeft de wissel ook gedaan. Hij betaalde €254,- per unit bij de dealer. Op mijn vraag hoe hij foutmelding heeft weg gekregen is nog steeds geen antwoord gekomen.. Hij is ook al heel niet meer online geweest..
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... v8&page=10
Ja dat had ik bij mijn vorige S60 ook en de Volvo garage vorige eigenaar is er ook niet meer zou nog een aanvulling kunnen zijn maar dan is het echt af hoor.VolvoRulez schreef: Wellicht je kentekenplaat nog eens laten vervangen voor een plaat met opgelegde letters, en de kentekenplaat houder zonder reclamebalk.
Kwestie van smaak natuurlijk maar dat geeft wel een luxere uitstraling vind ik en is relatief goedkoop.
De V8 stickers voor en achter zijn nier origineel maar geven wel het geen aan wat de uitstraling aangaat.Carfreak schreef: Very nice! Dit wil ik ook! Ben benieuwd hoe je de melding/ storing uiteindelijk gaat oplossen.
De V8 logo's die ik voor en achter zie zijn die origineel Volvo? Het lettertype oogt anders.
Ik zou qua uiterlijk alleen nog een Eibach pro kit overwegen als ik jou was. Staat ie net ff wat mooier op de wielen en heb je de wielkasten mooi gevuld. Qua comfort weinig concessies maar wel een strakkere handeling in bochten.... just saying![]()