gekocht, MY 2012 V70 D5 Summum
- edraket
- 7th Gear member
- Berichten: 8632
- Lid geworden op: 17.03.2006 - 15:26
- Locatie: Haarlemmermeer
Misschien nog bezig met zijn proefrit. Rijdt zo lekker dat hij niet meer wilt stoppen. En met de actieradius van een d5 duurt het best lang voordat de tank leeg is.
V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
-
- 6th Gear member
- Berichten: 2817
- Lid geworden op: 15.05.2007 - 19:39
- Locatie: Land van Maas en Waal
Goedemorgen! Je moet eerst anderhalf uur door nederland ploeteren voor dat je voorbij Enschede de Duitse Autobahn op mag... We waren om 23:00 uur thuis...
En dan nu waar het jullie om gaat... De auto. De betreffende dealer werd verbouwt dus beroerde koffie ( met vlokjes) en een ameunige bak herrie...
Daardoor (en een regenbui)/stonde auto mooi gepoetst maar dat verstoppende onder een dikke laag stof en meuk stond ze buiten..
Sjieke verschijning, hoegenaamd geen steenslag (distronic) en straks als wat....
Ingestapt en de eerste teleurstelling was daar, het leer van het stuur was helemaal glad. Het schakel patroon was ook bijna uit de lederen pookhoes gesleten.
Het enthousiasme was al minder aan het worden.
Omdat je geen 1300 km op maandag en dag doet om niks te doen toch maar de proefrit gemaakt.
Wat een wereld in verschil met onze huidige auto... Twin turbo loopt giga mooi en soepel (was al geen sslecht blok maar man wat een zaligheid is dit). Tweede afknapper was dat we nog 40 km konden rijden tot de tank leeg was....
En dan nu waar het jullie om gaat... De auto. De betreffende dealer werd verbouwt dus beroerde koffie ( met vlokjes) en een ameunige bak herrie...
Daardoor (en een regenbui)/stonde auto mooi gepoetst maar dat verstoppende onder een dikke laag stof en meuk stond ze buiten..
Sjieke verschijning, hoegenaamd geen steenslag (distronic) en straks als wat....
Ingestapt en de eerste teleurstelling was daar, het leer van het stuur was helemaal glad. Het schakel patroon was ook bijna uit de lederen pookhoes gesleten.
Het enthousiasme was al minder aan het worden.
Omdat je geen 1300 km op maandag en dag doet om niks te doen toch maar de proefrit gemaakt.
Wat een wereld in verschil met onze huidige auto... Twin turbo loopt giga mooi en soepel (was al geen sslecht blok maar man wat een zaligheid is dit). Tweede afknapper was dat we nog 40 km konden rijden tot de tank leeg was....
Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...
-
- 6th Gear member
- Berichten: 2817
- Lid geworden op: 15.05.2007 - 19:39
- Locatie: Land van Maas en Waal
Nou Evert, een keuze uit één is geen keuze, dus weg aan nog even naar een xc70 kijken, daarna hakken we de knoop door, maar het is een uiterst serieuze kanshebber
Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...
-
- 6th Gear member
- Berichten: 2817
- Lid geworden op: 15.05.2007 - 19:39
- Locatie: Land van Maas en Waal
Kogel is door de kerk, het wordt de Duitser, XC70 rijdt ook zalig, alleen dit specifieke geval staat bij een onbenullige verkoper, is een rokers auto, heeft met minder kilometers meer gebruikssporen aan de buitenkant. Ook voelde de bak niet zo strak en was naar ons idee de motor in de V70 stiller.
Nu eens kijken of de auto-importeurs het voor onze prijs kunnen/willen doen...
Nu eens kijken of de auto-importeurs het voor onze prijs kunnen/willen doen...
Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
- Berichten: 8448
- Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
- Locatie: Tussen EBBR en EBAW
Kan best zijn dat de V70 ietsje stiller is, omdat er geen AWD cardanas onder loopt ?
Dat glad stuur en schakelpookhoes zijn misschien teleurstellend maar eigenlijk peanuts om op te lossen.
Dat van de twin turbo kan ik beamen, ik heb onlangs nog eens met een S60 My07 24D gereden en wat rijdt mijn D3 AWD dan heerlijk..
De mijne mag dan een beknotte versie zijn van de D5, maar tot pakweg 3500rpm is ie gelijk aan een D5 twin turbo, zalige motor, absoluut !
Dat glad stuur en schakelpookhoes zijn misschien teleurstellend maar eigenlijk peanuts om op te lossen.
Dat van de twin turbo kan ik beamen, ik heb onlangs nog eens met een S60 My07 24D gereden en wat rijdt mijn D3 AWD dan heerlijk..
De mijne mag dan een beknotte versie zijn van de D5, maar tot pakweg 3500rpm is ie gelijk aan een D5 twin turbo, zalige motor, absoluut !
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
-
- 6th Gear member
- Berichten: 2817
- Lid geworden op: 15.05.2007 - 19:39
- Locatie: Land van Maas en Waal
Nou het zat hen meer in het motorgeluid, niet zozeer de cardanas. Misschien wel een verschil tussen de 205 en 215 pk variant?
De pookhoes van de xc had ook voor 135k km extreme slijtsporen waarschijnlijk een ander soort leer dan dat in onze V70 is gebruikt. Duidelijk een model serie dingetje.
Verder reedt de XC inderdaad net een tikkie wolliger (fijn) en gaf de hoge zit ons ook een prettig gevoel. De auto is zeker geen dweil, maar deze was geen 24.000 euro waard. Verder ook een vervelend bedrijf met een jonge verkoper met onzin verhalen. De keuze was dus erg eenvoudig.
De pookhoes van de xc had ook voor 135k km extreme slijtsporen waarschijnlijk een ander soort leer dan dat in onze V70 is gebruikt. Duidelijk een model serie dingetje.
Verder reedt de XC inderdaad net een tikkie wolliger (fijn) en gaf de hoge zit ons ook een prettig gevoel. De auto is zeker geen dweil, maar deze was geen 24.000 euro waard. Verder ook een vervelend bedrijf met een jonge verkoper met onzin verhalen. De keuze was dus erg eenvoudig.
Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
- Berichten: 8448
- Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
- Locatie: Tussen EBBR en EBAW
Dat pookhoes probleempje kan je oplossen door een automaat te nemen 
Verder vond ik de samenstelling van die Duitse V70 subliem, alle toeters en bellen, inclusief de 50+ optie (schuifdak)

Verder vond ik de samenstelling van die Duitse V70 subliem, alle toeters en bellen, inclusief de 50+ optie (schuifdak)

Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
-
- 6th Gear member
- Berichten: 2817
- Lid geworden op: 15.05.2007 - 19:39
- Locatie: Land van Maas en Waal
Er valt bij de Duitser niet veel meer te wensen idd, hooguit de achteruitrij camera.
Het lichte interieur zal ff wennen worden met de zwarte hond en het mannetje van vier...
Overigens, ik heb oom lichte automaat pookknoppen met hetzelfde euvel gezien.
Het lichte interieur zal ff wennen worden met de zwarte hond en het mannetje van vier...
Overigens, ik heb oom lichte automaat pookknoppen met hetzelfde euvel gezien.
Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...
-
- 6th Gear member
- Berichten: 2817
- Lid geworden op: 15.05.2007 - 19:39
- Locatie: Land van Maas en Waal
Okay, kinkje in de kabel, verkoper heeft verkeerde datum eerste tenaamstelling opgeven, auto is van 21 december ipv 1 december. Nu zou de BPM ineens 1000 euro duurder zijn. Daarnaast zouden de totale kosten voor ons nu ineens 1000 -1300 euro duurder worden... Dit is niet goed voor de gemoedsrust en/of het humeur.
Ben benieuwd hoe 20 dagen jonger 1000 euro kan schelen, hoe je van de goedkoopste ineens (verreweg) de duurste wordt.
Ben benieuwd hoe 20 dagen jonger 1000 euro kan schelen, hoe je van de goedkoopste ineens (verreweg) de duurste wordt.
Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...
- edraket
- 7th Gear member
- Berichten: 8632
- Lid geworden op: 17.03.2006 - 15:26
- Locatie: Haarlemmermeer
Vreemd verhaal. Ik zou toch echt naar wat anders gaan kijken. Met de al wat tegenvallende punten en 1000 euro hogere BPM is dit helemaal niet interessant meer.Zit je nu helemaal zonder auto en heb je accuut iets anders nodig?
V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
-
- 6th Gear member
- Berichten: 2817
- Lid geworden op: 15.05.2007 - 19:39
- Locatie: Land van Maas en Waal
tjsa Ed,
Het ligt niet aan de auto, die is strak, eerlijk en hard naar mijn mening. Het ligt aan mij/ons, waar we last van hebben zijn 2 dingen:
1 een sterk rechtvaardigheidsgevoel wat geweld word aangedaan
2 een strak gesteld budget in combinatie met een auto waar we een heel goed gevoel bij hebben. (want als we dit slikken, wat gaan we dan nog meer moeten slikken?)
Ik zou bijna een topic "leden voor Leden" willen openen waar we elkaar met allerhande volvo gerelateerde zaken kunnen helpen.
Het is dat ik onbekend ben met de materie, maar ik zou het bijna zelf gaan doen mits er een forummer is die met mij dit traject wil doorlopen. Ik heb van MN-NL al een stappenplan gehad, maar zie eigenlijk op tegen het transport vanuit Berlijn en de tijd die daarin gaat zitten.
Het ligt niet aan de auto, die is strak, eerlijk en hard naar mijn mening. Het ligt aan mij/ons, waar we last van hebben zijn 2 dingen:
1 een sterk rechtvaardigheidsgevoel wat geweld word aangedaan
2 een strak gesteld budget in combinatie met een auto waar we een heel goed gevoel bij hebben. (want als we dit slikken, wat gaan we dan nog meer moeten slikken?)
Ik zou bijna een topic "leden voor Leden" willen openen waar we elkaar met allerhande volvo gerelateerde zaken kunnen helpen.
Het is dat ik onbekend ben met de materie, maar ik zou het bijna zelf gaan doen mits er een forummer is die met mij dit traject wil doorlopen. Ik heb van MN-NL al een stappenplan gehad, maar zie eigenlijk op tegen het transport vanuit Berlijn en de tijd die daarin gaat zitten.
Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...
-
- 6th Gear member
- Berichten: 2570
- Lid geworden op: 03.07.2006 - 23:34
Transport is simpel, je gaat er heen met de trein of ander transportmiddel, koopt de auto, verkoper schroeft er de tijdelijk platen op, die vantevoren geregeld zijn, je rijdt zelf naar NL en in NL regel je de rdwkeuring, binnen X aantal dagen. Dus dat is vrij simpel.
Alleen bpm verhaal begrijp ik ook niet helemaal, dat was toch gegarandeerd? Die paar dagen maken als particulier enkele euro's verschil.. Ik denk eerder dat ze zich vergist hebben in de bpm opgave.
Alleen bpm verhaal begrijp ik ook niet helemaal, dat was toch gegarandeerd? Die paar dagen maken als particulier enkele euro's verschil.. Ik denk eerder dat ze zich vergist hebben in de bpm opgave.
- NielsPHEV
- 7th Gear member
- Berichten: 5253
- Lid geworden op: 14.09.2004 - 20:13
je vergeet dat je de auto moet verzekeren (veel verzekeraars verzekeren op VIN) en de platen uitvoerplaten moeten zijn ik moest ze overigens zelf halen maar wellicht kan je dat ook vooraf laten doen bij mij is dat laatste nog nooit gelukt.V50 R schreef: Transport is simpel, je gaat er heen met de trein of ander transportmiddel, koopt de auto, verkoper schroeft er de tijdelijk platen op, die vantevoren geregeld zijn, je rijdt zelf naar NL en in NL regel je de rdwkeuring, binnen X aantal dagen. Dus dat is vrij simpel.
Alleen bpm verhaal begrijp ik ook niet helemaal, dat was toch gegarandeerd? Die paar dagen maken als particulier enkele euro's verschil.. Ik denk eerder dat ze zich vergist hebben in de bpm opgave.
-
- 6th Gear member
- Berichten: 2817
- Lid geworden op: 15.05.2007 - 19:39
- Locatie: Land van Maas en Waal
Grappig, net zelf via autotelex even 20 euro geïnvesteerd en kom dan op een BPM aangifte van nog geen 2600 euro...
Ben benieuwd naar ons telefoongesprek morgen...
Ben benieuwd naar ons telefoongesprek morgen...
Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...
- edraket
- 7th Gear member
- Berichten: 8632
- Lid geworden op: 17.03.2006 - 15:26
- Locatie: Haarlemmermeer
En wat voor telefoongesprek is dat dan? Met importauto?
Laatst gewijzigd door edraket op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
-
- 6th Gear member
- Berichten: 2817
- Lid geworden op: 15.05.2007 - 19:39
- Locatie: Land van Maas en Waal
Dat was wel mijn idee ja, maar ze namen vanmorgen de telefoon niet op. Dus maar kort gereageerd op hun mailtje van gisteren dat de door hun aangegeven steiging van kosten inderdaad de auto boven ons budget zou brengen en ze bedankt voor hun tijd en moeite. Mijn vermoeden bestaat uit het feit dat ze zich gerealiseerd hebben dat ze het niet voor het geld konden doen wat ze me min of meer al toegezegd hadden. Dan pak je de meest vage post (=BPM) en die gooi je omhoog.edraket schreef: En wat voor telefoongesprek is dat dan? Met importauto?
Zelf de dealer in duitsland daarna maar gebeld, hij gaat kijken of hij transport goedkoper kan regelen, zo niet zorgen ze dat de juiste tijdelijke platen erop zitten. Eens geworden over de prijs, me gerealiseerd dat ik bij de BPM aangifte een optie vergeten had (geventileerde stoelen), die aangepast en de BPM valt nog lager uit (want nettoprijs wordt hoger, handelswaarde nu stijgt niet navenant).
Volgende week woensdag of donderdag is de auto klaar om opgehaald te worden, afhankelijk van hoe snel ik het contract krijg en dat ondertekend retourneer.
Heb de afgelopen dagen vaak aan onze vriend in Twente moeten denken "voak bin ie te bange" oid. Dus gaan we het nu gewoon zelf doen, waardoor we (zoals het er nu uitziet) zelfs onder budget uitkomen.
Nu geduld betrachten en de papierwinkel voor elkaar brengen...

Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
- Berichten: 8448
- Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
- Locatie: Tussen EBBR en EBAW
Mooi dat het opgelost lijkt te geraken, nog even en dan hopelijk zonder zorgen genieten.
Krijg je er nog Volvo assistance op bij aflevering door de Duitse dealer ?
Krijg je er nog Volvo assistance op bij aflevering door de Duitse dealer ?
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
- RoaldH
- 6th Gear member
- Berichten: 3971
- Lid geworden op: 15.06.2013 - 17:03
- Locatie: Utrecht
Je kan toch de auto in Duitsland op exportplaten (rood vlakje) laten zetten door de verkoper? Bij deze platen zit al de WA verzekering totdat de platen zijn verlopen. Je kan (oa bij Volvo Insurance) laten verzekeren op VIN om toch Casco verzekerd naar NL te rijden. Vergeet niet om voordat je de grens overgaat de melding bij de douane te doen (BPM vrijstelling).NielsPHEV schreef:je vergeet dat je de auto moet verzekeren (veel verzekeraars verzekeren op VIN) en de platen uitvoerplaten moeten zijn ik moest ze overigens zelf halen maar wellicht kan je dat ook vooraf laten doen bij mij is dat laatste nog nooit gelukt.V50 R schreef: Transport is simpel, je gaat er heen met de trein of ander transportmiddel, koopt de auto, verkoper schroeft er de tijdelijk platen op, die vantevoren geregeld zijn, je rijdt zelf naar NL en in NL regel je de rdwkeuring, binnen X aantal dagen. Dus dat is vrij simpel.
Alleen bpm verhaal begrijp ik ook niet helemaal, dat was toch gegarandeerd? Die paar dagen maken als particulier enkele euro's verschil.. Ik denk eerder dat ze zich vergist hebben in de bpm opgave.
Aanvulling:
KKZ platen (geel vlakje) geven vaak gezeur met de douane/politie omdat die alleen in D zijn toegelaten.
Laatst gewijzigd door RoaldH op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
2013 Volvo V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Polestar
2021 Tesla Model 3 RWD Deep Blue / White
2023 Peugeot 208 GT 136 Rouge Elixir
2021 Tesla Model 3 RWD Deep Blue / White
2023 Peugeot 208 GT 136 Rouge Elixir