Grappig dat er dan verschil tussen zit, kunnen ze zeker weer wat extra geld voor rekenenMichelR schreef: Hier helemaal geen 10k of 15k beurt gehad.. Niets gehoord van dealer tenminste.. Verschilt dus zeker per dealer.
Is dat altijd zo vroeg?
- Joh@n
- 3rd Gear member
- Berichten: 268
- Lid geworden op: 25.06.2006 - 19:30
- Locatie: Noord-Holland
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door Joh@n op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
DanielD1976
- 2nd Gear member
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 12.07.2014 - 22:58
Ik heb ook geen 15k check gehad.
is ook niet nodig volgens het onderhoudsboekje van een D4
Misschien zit hier een verschil tussen prive en lease
is ook niet nodig volgens het onderhoudsboekje van een D4
Misschien zit hier een verschil tussen prive en lease
Mercedes SLK 250d (2015)
Opel Speedster 2.2 #1385 (2003)
Volvo V40 D4 Momentum MY'15 (2014)
Citroen DS3 1.6 E-HDI (2012)
Toyota Aygo Dynamic Blue (2009)
Ford Mondeo 2.0TDCI 130pk (2003)
Opel Astra 1.7dti grijs kenteken (2000)
Renault Megane coupe 1.6e (1996)
Citroen ZX 1.9i Volcane (1992)
Renault 5 SL 1.0 (1988)
Opel Speedster 2.2 #1385 (2003)
Volvo V40 D4 Momentum MY'15 (2014)
Citroen DS3 1.6 E-HDI (2012)
Toyota Aygo Dynamic Blue (2009)
Ford Mondeo 2.0TDCI 130pk (2003)
Opel Astra 1.7dti grijs kenteken (2000)
Renault Megane coupe 1.6e (1996)
Citroen ZX 1.9i Volcane (1992)
Renault 5 SL 1.0 (1988)
- V.I.K.
- 2nd Gear member
- Berichten: 184
- Lid geworden op: 24.10.2014 - 06:38
Gisteren even naar de dealer geweest. Hoe het komt dat hij op deze tijd aangeeft dat de auto een beurt nodig heeft is ook voor hem onbekend. Mijn auto heeft in de buurt van de 15 k een "check" gehad. Het vermoeden bestaat bij de dealer dat de interval telling niet is gereset en dat de auto nu roept om een beurt omdat er 6 maanden voorbij zijn.
In ieder geval zie ik nu op mijn interval termijn staan dat ik over 12 maanden of 30000 km terug moet voor onderhoud.
Maar ik zal hem gewoon maar bij de 30k op de teller, onderhoud laten geven.
In ieder geval zie ik nu op mijn interval termijn staan dat ik over 12 maanden of 30000 km terug moet voor onderhoud.
Maar ik zal hem gewoon maar bij de 30k op de teller, onderhoud laten geven.
Volvo V40 D4 My2015
, Volvo V40 CC T3 My2016
VW Golf TDI, VW Touran TDI, VW Bora TDI, VW Transporter T4 TDI, Ford Escort, Mitsubishi Galant, Mitsubishi Lancer, Opel Astra, Opel Kadett, Opel Kadett, Ford Escort, Ford Escort, Renault 5, Renault 4, Fiat 600, Fiat 600, Opel Kaptein
VW Golf TDI, VW Touran TDI, VW Bora TDI, VW Transporter T4 TDI, Ford Escort, Mitsubishi Galant, Mitsubishi Lancer, Opel Astra, Opel Kadett, Opel Kadett, Ford Escort, Ford Escort, Renault 5, Renault 4, Fiat 600, Fiat 600, Opel Kaptein
- fret
- 3rd Gear member
- Berichten: 259
- Lid geworden op: 25.03.2014 - 09:37
- Contacteer:
Bijzonder dat sommigen onder de rijders wel na 10k verzocht worden de dealer te bezoeken voor een check en sommigen weer niet. Ikzelf heb van de dealer niets gehoord over een 10k controle. Je zou toch aannemen dat dit voor de hele Volvo organisatie is gelijkgetrokken en niet afhankelijk is van de dealer.
Inmiddels wel de 2e beurt gehad (60k), nieuwe banden en paar dingetjes (zoals uitlijning). Begrijp alleen niet zo goed als je vraagt om een paar dingen te controleren (trekt wat naar rechts zodat stuur altijd naar links wijst) en geluid van de airco dat je na 500 meter na wegrijden van de dealer merkt dat de puntjes nog zo waren zoals ze waren. En dat terwijl ze bijna 30km hebben gereden als proef (lang leve VOC app)
Inmiddels wel de 2e beurt gehad (60k), nieuwe banden en paar dingetjes (zoals uitlijning). Begrijp alleen niet zo goed als je vraagt om een paar dingen te controleren (trekt wat naar rechts zodat stuur altijd naar links wijst) en geluid van de airco dat je na 500 meter na wegrijden van de dealer merkt dat de puntjes nog zo waren zoals ze waren. En dat terwijl ze bijna 30km hebben gereden als proef (lang leve VOC app)
















