Oriëntatie op V50
- jtb81
- 3rd Gear member
- Berichten: 379
- Lid geworden op: 24.04.2014 - 08:27
Ik woon in het zuiden, Kerkrade is voor mij 20 minuten. De vraag is alleen of de koper het zo leuk vind als er iemand komt kijken die vervolgens geen belang heeft bij de auto. We kunnen e.e.a. wat mij betreft per pm verder bespreken.
Volvo V50 2.4 elan (2004) high performance audio, family line, AP coilovers, 18 inch pegassus summer, 18 inch A-Design winter, volvotune, R-Design stuur, xenon, privacy shades, mmmi, parrot.
- HarryK
- 2nd Gear member
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 26.12.2008 - 14:56
- Locatie: Groningen
Dat idee heb ik ook gekregen ja...ijsga schreef: Wat een verhaal, dit bevestigt wat er in vele andere reviews wordt verteld over deze garage. Wie daar een auto koopt heeft in ieder geval de garantie genaaid te worden.
Klinkt mooi, maar met een dochter van 8 weken en een vrouw die nog flink moet herstellen van de bevalling gaat dat niet zo makkelijk...ijsga schreef:Over die T5 in het zuiden, ik zou er lekker een weekendje Maastricht van maken. Heen met de trein en als het bevalt terug met de T5![]()
Ik stuur je een pm!jtb81 schreef: Ik woon in het zuiden, Kerkrade is voor mij 20 minuten. De vraag is alleen of de koper het zo leuk vind als er iemand komt kijken die vervolgens geen belang heeft bij de auto. We kunnen e.e.a. wat mij betreft per pm verder bespreken.
V50 T5 Summum Flint Grey MY2005 220pk
V40 1.9D Dynamic Desert Wind Metallic MY2001 102pk gekieteld naar 130pk
V40 1.9D Dynamic Desert Wind Metallic MY2001 102pk gekieteld naar 130pk
- HarryK
- 2nd Gear member
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 26.12.2008 - 14:56
- Locatie: Groningen
Nou breekt mijn klomp! Ik zie net dat de advertentie van Vaartland is aangepast. 600 euro goedkoper. En hij kon niks doen behalve distributieriem vervangen! Hij is nog steeds te duur, maar slechts een paar uur nadat ik met hun gebeld heb de prijs aanpassen... Wegblijven!
V50 T5 Summum Flint Grey MY2005 220pk
V40 1.9D Dynamic Desert Wind Metallic MY2001 102pk gekieteld naar 130pk
V40 1.9D Dynamic Desert Wind Metallic MY2001 102pk gekieteld naar 130pk
- Marcel_VW
- 2nd Gear member
- Berichten: 92
- Lid geworden op: 10.12.2010 - 22:26
- Locatie: Achterhoek
als Harry eerst contact heeft met de verkoper en er netjes afgesproken wordt dat er eerst iemand uit de buurt even een eerste blik werpt i.v.m. de reisafstand lijkt mij dit geen probleem te hoeven zijn.jtb81 schreef: Ik woon in het zuiden, Kerkrade is voor mij 20 minuten. De vraag is alleen of de koper het zo leuk vind als er iemand komt kijken die vervolgens geen belang heeft bij de auto. We kunnen e.e.a. wat mij betreft per pm verder bespreken.
HarryK ik lees dat een trekhaak een absolute must is en je geen auto zonder trekhaak overweegt. Natuurlijk is het prettig als de trekhaak er bij aankoop al onder zit, scheelt weer onder (laten) bouwen en tijd. Echter zou ik in jou schoenen toch ook even naar de positieve kant kijken van een auto zonder trekhaak: daar heeft nog nooit een (te) zware kar achter gehangen en heeft ook niet regelmatig zwaar hoeven trekken. En er valt zowel bij een particulier als bij een bedrijf natuurlijk altijd te onderhandelen over de prijs

- ijsga
- 5th Gear member
- Berichten: 1090
- Lid geworden op: 29.10.2013 - 12:44
- Locatie: Zaandam
Wat een jokers! Heb eerder iets vergelijkbaars meegemaakt, na een proefrit gemaakt te hebben en een inruilvoorstel te hebben gekregen gaf ik aan dat het bij te betalen bedrag ver boven mijn beoogde budget lag (na de standaard bla-bla dat die V50 de enige in zijn soort was in het huidige aanbod in NL). Paar dagen later kreeg ik een nieuw voorstel gemaild, dat scheelde maar liefst € 2000. Misschien happen anderen dan wel, voor mij een reden om weg te blijven. Wel veel humor in de occasion industrie hoorHarryK schreef: Nou breekt mijn klomp! Ik zie net dat de advertentie van Vaartland is aangepast. 600 euro goedkoper. En hij kon niks doen behalve distributieriem vervangen! Hij is nog steeds te duur, maar slechts een paar uur nadat ik met hun gebeld heb de prijs aanpassen... Wegblijven!

V50 2.4 Geartronic, Edition 1, MY08. 17" Spartacus zomer / 17" Serapis winter. 178.500 km.
Volvo 480 ES 2.0 ’93 (2009-2010)
Volvo 480 ES 2.0 ’93 (2009-2010)
-
- 1st Gear member
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 02.07.2011 - 20:48
- Locatie: den haag
Hallo Harry,
Ik heb een S 40 t4 gehad een v 50 2.0 D die op hol is geslagen en een V50 1.6 d waar is 170.000 km mee heb gereden en 10.000 euro aan reparaties heb betaald.
Ik heb nu een Prius 2 uit 2009 en moet zeggen stukken betrouwbaarder als een
Volvo!
Groet
Ton
Ik heb een S 40 t4 gehad een v 50 2.0 D die op hol is geslagen en een V50 1.6 d waar is 170.000 km mee heb gereden en 10.000 euro aan reparaties heb betaald.
Ik heb nu een Prius 2 uit 2009 en moet zeggen stukken betrouwbaarder als een
Volvo!
Groet
Ton
- jtb81
- 3rd Gear member
- Berichten: 379
- Lid geworden op: 24.04.2014 - 08:27
Daarom wil Harry ook geen V50 met psa-diesel
En een prius is nou niet meteen de natte droom van een echte vent toch?

Laatst gewijzigd door jtb81 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo V50 2.4 elan (2004) high performance audio, family line, AP coilovers, 18 inch pegassus summer, 18 inch A-Design winter, volvotune, R-Design stuur, xenon, privacy shades, mmmi, parrot.
- HarryK
- 2nd Gear member
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 26.12.2008 - 14:56
- Locatie: Groningen
+1
Snap de post eerlijk gezegd niet, maar dat zal wel aan mij liggen...ik wil juist geen diesel meer idd en een V50 juist met Volvo-motor...en een Prius vergelijken met een V50..dat is als een lompe boerin vergelijken met een lekker wijf...
Snap de post eerlijk gezegd niet, maar dat zal wel aan mij liggen...ik wil juist geen diesel meer idd en een V50 juist met Volvo-motor...en een Prius vergelijken met een V50..dat is als een lompe boerin vergelijken met een lekker wijf...

V50 T5 Summum Flint Grey MY2005 220pk
V40 1.9D Dynamic Desert Wind Metallic MY2001 102pk gekieteld naar 130pk
V40 1.9D Dynamic Desert Wind Metallic MY2001 102pk gekieteld naar 130pk
-
- 1st Gear member
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 02.07.2011 - 20:48
- Locatie: den haag
Zelfs ik had het ook niet verwacht van de Prius dat hij de Volvo zou overtreffen op alle vlakken behalve dan op snelheid!
Mannen in een Prius schijnen voor vrouwen woest aantrekkelijk te zijn
tegenover mannen die in een volvo rijden en last hebben van natte dromen van lekkere wijven
Bah!
Geef mij dan maar een echte boerin waar je wat aan hebt als iets waar je alleen maar van kan dromen en je financieel op leeg loopt!


Mannen in een Prius schijnen voor vrouwen woest aantrekkelijk te zijn




Geef mij dan maar een echte boerin waar je wat aan hebt als iets waar je alleen maar van kan dromen en je financieel op leeg loopt!


Laatst gewijzigd door volvoovlov op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Yamy_Daffy
- 2nd Gear member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 21.05.2014 - 09:56
Alleen als je een beetje goed had gelezen had je kunnen zien dat er een trekhaak gewenst wordt.volvoovlov schreef: Zelfs ik had het ook niet verwacht van de Prius dat hij de Volvo zou overtreffen op alle vlakken behalve dan op snelheid!
![]()
Mannen in een Prius schijnen voor vrouwen woest aantrekkelijk te zijntegenover mannen die in een volvo rijden en last hebben van natte dromen van lekkere wijven
![]()
Bah!
![]()
Geef mij dan maar een echte boerin waar je wat aan hebt als iets waar je alleen maar van kan dromen en je financieel op leeg loopt!![]()
![]()
Laat deze nou niet toegestaan zijn bij zo'n groen rijdende batterij.
En dan zal ik het over de rest maar niet hebben zoals rijcomfort, veiligheid, afwerking, luxe, uitstraling, koppel, vermogen, en niet het allerminste uiterlijk!
Op alle fronten steekt de Volvo boven de duracell uit met kop en schouders.......
- sebastiaan84
- 4th Gear member
- Berichten: 823
- Lid geworden op: 08.06.2015 - 12:01
- Locatie: Emmen
- Contacteer:
Iedereen zijn keuze natuurlijk. Ik was een Toyotaman in hart en nieren (vd Linde in Meppel en Steenwijk is familia) maar na mijn laatste Toyota, een Avensis Wagon die na 312.000 blok kapot liep toch eens gaan kijken naar iets anders.
Toyota's hebben dan wel de naam betrouwbaar te zijn, ze zijn ook rete duur in onderhoud, de luxe en afwerking laat nog wel eens te wensen over en occasionprijzen zijn behoorlijk hoog.
Vandaar de stap (al eerder getwijfeld over een V40 of een Avensis jaar of 5 geleden) naar Volvo, is weliswaar ook duur in aanschaf en relatief duur in onderhoud, maar de luxe en rijcomfort liggen net een klasse hoger naar mijn mening.
Ik heb bewust een V50 gekocht zonder trekstok, om zeker te zijn dat ie niet te vaak teveel op zijn falie gehad heeft. Die trekhaak komt er volgend jaar als de vouwwagen weer uit de stalling moet wel onder.
Het enige wat mij erg tegenvalt is het verbruik van de 2.4i met geartronic, met woonwerkverkeer van 22 km enkele reis over hoofdzakelijk autoweg en wat stadsritjes haal ik de 1 op 10 maar net aan, als ik het al haal.
Verder is met je reet in een verwarmde zetel ploffen wel erg lekker
Toyota's hebben dan wel de naam betrouwbaar te zijn, ze zijn ook rete duur in onderhoud, de luxe en afwerking laat nog wel eens te wensen over en occasionprijzen zijn behoorlijk hoog.
Vandaar de stap (al eerder getwijfeld over een V40 of een Avensis jaar of 5 geleden) naar Volvo, is weliswaar ook duur in aanschaf en relatief duur in onderhoud, maar de luxe en rijcomfort liggen net een klasse hoger naar mijn mening.
Ik heb bewust een V50 gekocht zonder trekstok, om zeker te zijn dat ie niet te vaak teveel op zijn falie gehad heeft. Die trekhaak komt er volgend jaar als de vouwwagen weer uit de stalling moet wel onder.
Het enige wat mij erg tegenvalt is het verbruik van de 2.4i met geartronic, met woonwerkverkeer van 22 km enkele reis over hoofdzakelijk autoweg en wat stadsritjes haal ik de 1 op 10 maar net aan, als ik het al haal.
Verder is met je reet in een verwarmde zetel ploffen wel erg lekker

Laatst gewijzigd door sebastiaan84 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybride Summum, Polestar optimised MY14
Past:
Volvo V50 2.4i Geartronic summum MY05
Volvo V40 D2 summum full options MY15
Toyota Avensis Wagon TA22 1.8i Terra Kouki '01
Toyota Corolla AE111 1.6i G6-R(ally) Zenki '99
Toyota Starlet EP81 1.3i Si Whiteline/Koni edition Zenki '91
Past:
Volvo V50 2.4i Geartronic summum MY05
Volvo V40 D2 summum full options MY15
Toyota Avensis Wagon TA22 1.8i Terra Kouki '01
Toyota Corolla AE111 1.6i G6-R(ally) Zenki '99
Toyota Starlet EP81 1.3i Si Whiteline/Koni edition Zenki '91
-
- 1st Gear member
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 02.07.2011 - 20:48
- Locatie: den haag
Gelukkig dat er een hoop verschillende mensen bestaan die verschillende keuzes kunnen maken.
Echter ben ik op en top een Volvopersoon geweest. 8 jaar een s40t4 gehad. Daarna een V 50 2.0d een half jaar en meer dan 3 jaar een V 50 1.6 d gehad en veel gereden met deze wagens.
Dus kan ik aardig vergelijken tussen de Prius en de Volvo. De prius is naar mijn mening luxer en qua afwerking beter. Wist je dat het pedaal van de koppeling van plastic is van de V50?
Kwaliteit? Moeilijk te zeggen als de V50 een wagen is waarvan de meeste onderdelen half fabrikanten zijn.
Toyota staat voor kwaliteit!
Mijn 90.000 km beurt koste mij 475 euro incluisief btw. Wanneer ik bij de Volvo een kleine beurt nodig had was is een vermogen kwijt! Maar ik gun een ieder zijn plezier met de Volvo!
Alleen als er vergeleken gaat worden met rijcomfort,, afwerking en luxe vind ik het interieur van de V50 behoorlijk slaapverwekkend. In vergelijking met de Prius!
En ik zit met mijn reed ook in een verwarmde zetel waar het leer lekker dik is!
Echter ben ik op en top een Volvopersoon geweest. 8 jaar een s40t4 gehad. Daarna een V 50 2.0d een half jaar en meer dan 3 jaar een V 50 1.6 d gehad en veel gereden met deze wagens.
Dus kan ik aardig vergelijken tussen de Prius en de Volvo. De prius is naar mijn mening luxer en qua afwerking beter. Wist je dat het pedaal van de koppeling van plastic is van de V50?
Kwaliteit? Moeilijk te zeggen als de V50 een wagen is waarvan de meeste onderdelen half fabrikanten zijn.
Toyota staat voor kwaliteit!
Mijn 90.000 km beurt koste mij 475 euro incluisief btw. Wanneer ik bij de Volvo een kleine beurt nodig had was is een vermogen kwijt! Maar ik gun een ieder zijn plezier met de Volvo!
Alleen als er vergeleken gaat worden met rijcomfort,, afwerking en luxe vind ik het interieur van de V50 behoorlijk slaapverwekkend. In vergelijking met de Prius!
En ik zit met mijn reed ook in een verwarmde zetel waar het leer lekker dik is!
- Yamy_Daffy
- 2nd Gear member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 21.05.2014 - 09:56
Ben net even wezen kijken en zoeken in de auto naar mn koppelingspedaal!
Heb meteen aangifte gedaan van diefstal!
Voor de rest veel plezier met je Prius.
Maar aangezien HarryK op zoek is naar een auto met trekhaak valt de prius al meteen af!
Heb meteen aangifte gedaan van diefstal!
Voor de rest veel plezier met je Prius.
Maar aangezien HarryK op zoek is naar een auto met trekhaak valt de prius al meteen af!
- sebastiaan84
- 4th Gear member
- Berichten: 823
- Lid geworden op: 08.06.2015 - 12:01
- Locatie: Emmen
- Contacteer:
+1
Ennuh ik heb denk ik meer km's in Toyota's gehad dan jij zult maken in je Prius (tenzij je meer als 5 ton op de prius gaat draaien), dus mij maak je niks wijs
Betrouwbaar zeker weten, de nieuwere toyota's hebben een ook wat beter interieur als vroeger, maar 1 ding is en blijft zeker onderhoud valt mee totdat er onderdelen vervangen moeten worden.
Voorpijp incl een kat voor een Avensis, origineel Toyota excl. BTW en montage, € 1.125,, 2 achternaven voor een Corolla met schijven achter, € 1.175,= ex BTW en montage.
Of redelijk recent, prijsopgave grote beurt voor mijn Avensis Wagon uit 2001, zonder extra reparaties maar met airco service beurt € 699,= Dat is tevens het moment geweest dat ik tegen mijn oom en tante gezegd heb dat ik mezelf niet meer kon verkopen dat zo'n oude auto dergelijke beurten kreeg en ben ik overgestapt naar een universele garage, zelfde beurt, 350 euro...
Idd mijn koppelingspedaal is ook gejat, scheitzooi
Anyway genoeg offtopic. Harry ik had bij volvoselectie ook nog leuke V50 zien staan op hun site.
http://www.taggleauto.nl/924828/
Is wel een wat jonger dieseltje (niet helemaal wat je zocht geloof ik) met mooie aankleding en een trekhaak, geen bipsverwarming. Verder wel leuke kleur en kekke velgjes.
Ennuh ik heb denk ik meer km's in Toyota's gehad dan jij zult maken in je Prius (tenzij je meer als 5 ton op de prius gaat draaien), dus mij maak je niks wijs

Betrouwbaar zeker weten, de nieuwere toyota's hebben een ook wat beter interieur als vroeger, maar 1 ding is en blijft zeker onderhoud valt mee totdat er onderdelen vervangen moeten worden.
Voorpijp incl een kat voor een Avensis, origineel Toyota excl. BTW en montage, € 1.125,, 2 achternaven voor een Corolla met schijven achter, € 1.175,= ex BTW en montage.
Of redelijk recent, prijsopgave grote beurt voor mijn Avensis Wagon uit 2001, zonder extra reparaties maar met airco service beurt € 699,= Dat is tevens het moment geweest dat ik tegen mijn oom en tante gezegd heb dat ik mezelf niet meer kon verkopen dat zo'n oude auto dergelijke beurten kreeg en ben ik overgestapt naar een universele garage, zelfde beurt, 350 euro...
Idd mijn koppelingspedaal is ook gejat, scheitzooi

Anyway genoeg offtopic. Harry ik had bij volvoselectie ook nog leuke V50 zien staan op hun site.
http://www.taggleauto.nl/924828/
Is wel een wat jonger dieseltje (niet helemaal wat je zocht geloof ik) met mooie aankleding en een trekhaak, geen bipsverwarming. Verder wel leuke kleur en kekke velgjes.
Laatst gewijzigd door sebastiaan84 op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybride Summum, Polestar optimised MY14
Past:
Volvo V50 2.4i Geartronic summum MY05
Volvo V40 D2 summum full options MY15
Toyota Avensis Wagon TA22 1.8i Terra Kouki '01
Toyota Corolla AE111 1.6i G6-R(ally) Zenki '99
Toyota Starlet EP81 1.3i Si Whiteline/Koni edition Zenki '91
Past:
Volvo V50 2.4i Geartronic summum MY05
Volvo V40 D2 summum full options MY15
Toyota Avensis Wagon TA22 1.8i Terra Kouki '01
Toyota Corolla AE111 1.6i G6-R(ally) Zenki '99
Toyota Starlet EP81 1.3i Si Whiteline/Koni edition Zenki '91
- HarryK
- 2nd Gear member
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 26.12.2008 - 14:56
- Locatie: Groningen
Ik ben voorzien van een prachtige V50 T5! Zie hier voor mijn weblog.
V50 T5 Summum Flint Grey MY2005 220pk
V40 1.9D Dynamic Desert Wind Metallic MY2001 102pk gekieteld naar 130pk
V40 1.9D Dynamic Desert Wind Metallic MY2001 102pk gekieteld naar 130pk
- m-kliko
- 4th Gear member
- Berichten: 639
- Lid geworden op: 06.07.2015 - 14:50
- Locatie: Prov. Utrecht
Ook dat vind ik knap. Ik rijd aardig sportief en trek em weleens even goed door als de motor opgewarmd is. Daarnaast rijd ik veel binnendoor en weinig op de snelweg. Resultaat: 1:10.jtb81 schreef: 1 op 13 is heeeeeel netjes, dan heb je een fluwelen voetje. Ik rij gemiddeld 1 op 12 over de afgelopen 20.000 km en dat is met een redelijk zuinige voet. Wel een heerlijk motorblok.
Wat betreft die auto... Ik zou deze ook laten staan. Kijken naar een mooier model. Die moet vast te vinden zijn. Je zei dat je geen haast had, dan zou ik helemaal wachten totdat er een mooie kans voorbij komt. Dat heb ik ook destijds met mijn auto gedaan. Zag ook redelijk mooie auto's staan af en toe, maar achteraf toch erg blij totdat gewacht heb op een mooiere (mijn huidige auto dus).
Laatst gewijzigd door m-kliko op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Volvo S40 2.4i GT Edition II - Black and White
Je kan nooit teveel PK's hebben.
Je kan nooit teveel PK's hebben.

- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
- Berichten: 8460
- Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
- Locatie: Tussen EBBR en EBAW
Ik snap iets niet echt, je schrijft "op en top Volvopersoon te zijn" en dan koop je Volvo's met een PSA motor ?volvoovlov schreef: Gelukkig dat er een hoop verschillende mensen bestaan die verschillende keuzes kunnen maken.
Echter ben ik op en top een Volvopersoon geweest. 8 jaar een s40t4 gehad. Daarna een V 50 2.0d een half jaar en meer dan 3 jaar een V 50 1.6 d gehad en veel gereden met deze wagens.
Dus kan ik aardig vergelijken tussen de Prius en de Volvo. De prius is naar mijn mening luxer en qua afwerking beter. Wist je dat het pedaal van de koppeling van plastic is van de V50?
Kwaliteit? Moeilijk te zeggen als de V50 een wagen is waarvan de meeste onderdelen half fabrikanten zijn.
Toyota staat voor kwaliteit!
Mijn 90.000 km beurt koste mij 475 euro incluisief btw. Wanneer ik bij de Volvo een kleine beurt nodig had was is een vermogen kwijt! Maar ik gun een ieder zijn plezier met de Volvo!
Alleen als er vergeleken gaat worden met rijcomfort,, afwerking en luxe vind ik het interieur van de V50 behoorlijk slaapverwekkend. In vergelijking met de Prius!
En ik zit met mijn reed ook in een verwarmde zetel waar het leer lekker dik is!
Je moet echt eens een echt Volvo 5 pitter gaan rijden, dan duw je die Prius zo de afgrond in.
Ik heb ooit een Prius als huurauto gekregen in LA bij AVIS, en bij het terug brengen heb ik hen gezegd, "dit nooit meer aub" !
Ook zou ik eens een lijstje opmaken van het aantal terugroepacties bij Toyota, wordt je niet vrolijk van...
2 jaar geleden zat ik op vakantie in een franse B&B en een andere gast was mechanieker in een Toyota garage, hij reed ook Prius en bleef maar opscheppen hoe fantastisch zijn auto wel was.
Toen ik zei dat ik een Prius echt niks vond, vroeg hij "waar rij jij mee dan misschien ?"
Toen toonde ik hem een foto van mijn (destijds) XC60 D3 AWD en hij antwoordde "tja, als ik me dat kon veroorloven, reed ik ook met zo een auto"
Er is de rest van de vakantie geen woord meer gerept over de Prius

Laatst gewijzigd door BlackcurrantV70 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
- m-kliko
- 4th Gear member
- Berichten: 639
- Lid geworden op: 06.07.2015 - 14:50
- Locatie: Prov. Utrecht
Laat staan dat de Prius helemaal niet zo groen is als men denkt...
Ik kan bijna zeggen dat mijn auto groener is dan dat stuk accuvervoer.
Mochten mensen geinteresseerd zijn wil ik er wel een heel verhaal over vertellen, maar misschien is dit er niet de juiste plek voor...
HarryK, gisteren gemist dat je een T5 gevonden hebt! ik ga gelijk even naar je auto kijken!
Ik kan bijna zeggen dat mijn auto groener is dan dat stuk accuvervoer.
Mochten mensen geinteresseerd zijn wil ik er wel een heel verhaal over vertellen, maar misschien is dit er niet de juiste plek voor...
HarryK, gisteren gemist dat je een T5 gevonden hebt! ik ga gelijk even naar je auto kijken!

Volvo S40 2.4i GT Edition II - Black and White
Je kan nooit teveel PK's hebben.
Je kan nooit teveel PK's hebben.
