Zo, afgelopen woensdag de V60 in het echt mogen aanschouwen!
Hij staat afgesloten in een hoek in de showroom bij v. Roosmalen in Tilburg bij de af te leveren auto's, voor degene die ook willen gaan kijken

.
Auto was helaas al gepoetst

en niet niet zoals ik het zou doen dus dat wordt de wax strippen en polijsten, ik zag al twee krassen in de motorkap die (voor mij

) niet acceptabel zijn.
Afgesproken met de dealer dat ze er verder wat poetsen betreft niets meer aan doen (ze wilde er wel naar kijken) maar dat ze ter compensatie de Side scuff plates erop zetten als ik die aanlever. Prima oplossing vind ik.
Verder wel heel tevreden met hoe die geworden is, met een mooi in zwart uitgevoerd nieuwe "twin engine" badge achterop de getinte ramen en in de R-design uitvoering.
Er stonden helaas nog wel twee andere naast zodat ik de auto nog niet goed helemaal heb kunnen bewonderen maar wat ik zag was ik zeker blij mee!
Er zit in het 2016 model nu ook een volledig pianolak zwarte grille dus ook de binnenkant van de lamellen, iets wat volgens mij nog niet in het 2015 model zat, het viel mij in ieder geval op, ik vond het zeer mooi staan.
Helaas geen goede foto's kunnen maken alleen een crappy feun pic.
Nogmaals een hele blijde milimetervreter

, nog twee maandjes!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.