Hallo iedereen,
Ben sindskort terug overgeschakeld naar een 850 (eindelijk), een V40 is toch niet echt dat. Heb m'n 2.5i 20V voor een mooi prijsje kunnen aankopen. Natuurlijk zijn er een paar kleinigheden die moeten hersteld worden. De binnenverlichting werkt niet naar behoren. Als ik m'n deuren open, dan werkt ze niet (en ja, de schakelaar staat in de juiste stand). Ik kan ze nog wel aanzetten door de schakelaar te verplaatsen. vloerverlichting werkt wel. En dan nog een 2 de probleem : de dashboard en middenconsole verlichting vertoond ook wat fouten. Het midden tot de rechterkant van de ecc bediening is niet verlicht en de volledige middenconsole is ook niet verlicht (zelfs het lampje dat onder de armsteun zit werkt niet). Het is een automaat (zalig rijden) en is dus zeer moeilijk schakelen als het donker is (wegens niet branden van lichtjes). Moet ik alles uitbouwen om de lampjes te vervangen? Zo ja, hoe bou ik die middenconsele uit? (heb gezocht in een vraagbaak, maar niets daarover gevonden) Of zit het probleem ergens anders? Wie kan me helpen? Tot gauw.
Verlichting bij openen deur en verlichting dashboard
-
- 2nd Gear member
hoi,
misschien is het een zekering? als ik een defect heb dan sloop ik alles er uit, en dan blijkt het een zekering te zijn... of misschien heb je al gekeken.
veel succes met alles en gefeliciteerd met je auto!
gr bernhard
misschien is het een zekering? als ik een defect heb dan sloop ik alles er uit, en dan blijkt het een zekering te zijn... of misschien heb je al gekeken.
veel succes met alles en gefeliciteerd met je auto!

gr bernhard
geschiedenis
144 b20 1970
440 1.8i 1993
V70 2.5i 1997
144 b20 1970
440 1.8i 1993
V70 2.5i 1997
- django
- 1st Gear member
kunnen toch wel de lampjes zijn. is er ook niks te vinden op www.volvo850forum.nl succes ermee.
Volvo it's a Lifestyle