Vandaag Geen on-Call beschikbaar

Over Sensus, Sensus Connect, Sensus Connet Touch etc
Quota
6th Gear member
Berichten: 2817
Lid geworden op: 15.05.2007 - 19:39
Locatie: Land van Maas en Waal

PIH schreef: Tis waardeloos. vandaag idd ook weer.

Waarom die app zo wankel is / de servers zo wankel zijn / de app zonder informatie vooraf verplicht geupdate moet worden -en je dan functies kwijt bent - / etc

Tis wat mij betreft geheel NIET des volvo's en ik erger me er behoorlijk aan, zo erg dat ik soms al denk waarom heb ik 70K voor een auto neergeteld waar ik alleen maar ge-emmer mee heb.

Ineens is sinds die laatste update dus bijvoorbeeld mijn rijd historie beperkt tot 40 dagen, terwijl ik in de vorige app nog "download alles" kon doen.
Ben dus 200 dagen rijd en laad historie kwijt want ik kan dat niet opnieuw downloaden.

Denk dat ik de factuur van het opladen thuis maar naar Volvo stuur en de onaangekondigde wijziging maar eens publiekelijk ga maken, wellicht komt men dan wel in beweging (een mail resulteert alleen in een "er is gekozen voor... bla bla".
(geen rekening houdend met het feit dat ik een auto heb gekocht met bepaalde functionaliteiten die ik gewoon ineens kwijt ben...)

(was met de inspecteur der belastingen overeengekomen dat het oplaad-log afdoende was om een juiste verdeling prive stroom / zakelijke stroom te kunnen maken, maar die ben ik dus gewoon kwijt nu.)

Bijna 3 maanden niet normaal op kunnen laden door fout in de software.

App die er regelmatig uit ligt.

App die status van de sloten foutief weergeeft.

Auto die niet Klasse 5 bleek te zijn (On call is niet meer klasse 5 goedgekeurd sinds 01/01/15) en ik de afgesloten verzekering weer kon gaan omzetten naar een veel duurdere en ongunstigere Volvo verzekering.

BAH.
Inruilen die rommel!
Without fiction, there would not be reality

Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...
renebrs
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 24.12.2014 - 19:56

Rond 20.00 uur is de VOC weer uit de lucht.

Dit vond ik op het Duitse forum.


Hatte heute morgen Volvo aus dem Auto per "On Call" dazu angerufen (wow, das funktioniert ja ;)), dort liefen heute größere Updates um neue Funktionen für VOC zu aktivieren (siehe "KW46-Update" Changelog...). Man muss den ganzen Tag mit Einschränkungen rechnen - schade, dass das den Händlern nicht mitgeteilt wurde.

weer wachten dus!?!?!?!
Plaats reactie

Terug naar “Communicatie”