Even voorstellen mijn volvo 460

Alles over de 440 / 460
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jordydekroon
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 24.06.2014 - 11:16
Contacteer:

Goedendag Medeleden,

Ik ben Jordy de Kroon en sinds kort een trotse eigenaar van mijn eigen 460 met slechts 140.xxx op de teller en 4rde eigenaar. Nu zit er hier en daar wel wat werk aan maar ach dat mag toch van een auto uit 96? Er zit bijvoorbeeld veel steenslag op de motorkap en bumpers. Hier en daar roestplek(jes)ken. Ik zit er aan te twijfelen om de auto beetje bij beetje op te knappen ipv 1 jaar mee rijden en dan bijvoorbeeld naar de sloop of verkopen. Wat raden jullie aan?

En btw hebben jullie ook problemen met het correct aangeven van benzine meter? Die van mij blijft altijd op 0 positie staan. Van de week een andere brandstof pomp gemonteerd en denkend dat je het probleem hebt verholpen maar nee helaas. Toen over gegaan naar het dashboard om vervolgens daar de nodige dingen te bekijken betreft benzine meter maar ook niets aan te zien. Zou er dan toch een kabelbreuk inzitten? En hebben jullie hier ook ervaring mee?

Het bijvoegen van de foto kan ik helaas niet voor elkaar krijgen via mn telefoon dus die wordt er nog bijgevoegd

Met vriendelijke groet, Jordy de kroon
Laatst gewijzigd door Jordydekroon op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo 460 1.8i Spirit '96
Plaats reactie

Terug naar “De Volvo 440 - 460 series algemeen”