Parrot ls3200 geeft alleen maar "tot ziens"

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
Plaats reactie
fabbi
1st Gear member
Berichten: 21
Lid geworden op: 07.08.2016 - 12:35

Ik heb afgelopen week de kabelset via volvotech besteld om een parrot in te bouwen.
ik had nog een parrot ls3200 color liggen.

IK heb een V50 met high performance audio en daar de goede kabelboom voor.
Moet er buiten de groen en grijze stekkers nog iets anders aangekoppeld worden??

de carkit springt even aan en gaat gelijk op 'tot ziens' en schakelt zich weer uit.

reset met de knoppen hielp ook niks


iemand ervaring met iets soortgelijks??
jpwg001
6th Gear member
Berichten: 4924
Lid geworden op: 03.01.2010 - 14:38
Locatie: Eindhoven

Carkit kapot?
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
Gebruikersavatar
hvt
5th Gear member
Berichten: 1358
Lid geworden op: 06.01.2008 - 14:44
Locatie: Westerkwartier (gr)

Klinkt alsof de geschakelde voeding, volgens mij oranje draad, niet genoeg spanning levert of maar kort bekrachtigd is.

Ik weet niet of je in staat bent spanning te meten, maar de rode draad van de parrot moet constant 12volt hebben en de oranje alleen als de auto op contact staat.
Kan me herinneren dat dit bij sommige auto's dit precies andersom is, dan moet je de zekeringouders andersom in elkaar zetten.

Anders contact opnemen met Volvotech, Bob is erg behulpzaam en kundig in deze dingen.
V40 1997(MY1998), 1.8, 320000km, summergreen, LPG, ecc, cc, half leer, verlaagd, heldere donkere koplampen.
V70 2004, 2.4 (140pk), Black Sapphire, Thor 17", Eibach pro-kit -30, Xenon, vol leer, ecc, cc, schuif-kanteldak, spoiler, mistlampen, HP-speakers, CFE.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=50941
fabbi
1st Gear member
Berichten: 21
Lid geworden op: 07.08.2016 - 12:35

IK had Volvo tech al een mail gestuurd zal morgen wel antwoord van hun komen.

maar als ik een autospecifieke boom bestel mag ik toch aannemen dat dit meteen een correcte aansluiting is??

kan ik weer de helft van de kofferbak demonteren :-(
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Autospecifiek : ja
Carkit specifiek : ja :-)

Gemaakt voor Parrot Mki series en onder ander bury 9000 etc.

Je 3200 zal er denk ik mee gaan werken.
Had al gemaild, blauwe draad vanuit de kabelboom die van achteren komt, klein stukje terug vanaf voor doorknippen, terughalen naar voren een aan de geschakelde 12V+ (handigste is aanstekerpunt).
En nee, je hoeft dus niet de boel weer open te halen naar achteren toe.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
fabbi
1st Gear member
Berichten: 21
Lid geworden op: 07.08.2016 - 12:35

Thanks aan Volvo tech..
ik heb inderdaad de blauwe draad aan een geschakelde 12v aansluiting gemonteerd met zekering erbij
en voila alles werkt
en sluit netjes af met tot ziens
na contact afzetten duurt een 30 tal seconden voor de carkit zichzef uitschakeld..

opgelost ..
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”