Canbus Volvo V50

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
...

I.v.m. een multimediatestje ben ik op zoek naar een geschikt 'aftappunt' voor de canbus met het infotainment (radio/navigatie). Ik ga er van uit dat op de stekkers achter de radio/cd speler in het dashboard en achter de navigatiecomputer een punt zit. Heeft iemand een pinout van de genoemde stekkers waar dit uit blijkt?

Bedoeling is om eerst te kijken of ik de berichten af kan vangen en bepalen welke berichten voor de stuurwielbediening (forward/back) en de centre console zijn, zodat ik die later toe kan gebruiken voor de aansturing van een mini pc met spotify en navigatie (vervanging voor de kapotte navigatiecomputer).

Ik ben een beetje bekend met de canbus van VW en BMW, maar Volvo is nieuw voor me. Weet iemand welke andere modules op dezelfde canbus zitten? Meer info, zoals bitrate (100/125kps?) en ID's zijn daarom ook welkom 8-)
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Sorry, maar als je naar de bitrate moet vragen... begin je er beter niet aan ....
(gewoon zo'n sociaal onhandig maar rechtdoorzee antwoord zeg maar)
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Sander02
4th Gear member

XC70 2.5T 11-2003
V50 1.8 2005
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”