Alleen ben ik wel een beetje bang dat het dezelfde kant op gaat als toen ik 26 jaar terug de Nissan Primera kocht, de eerste auto met standaard airco. Toen we geen airco hadden misten we 'm niet, sinds we 'm hadden willen we niet meer zonder...

Ja donders....... die Standheizung is geen overbodige luxe...... net als het schuif/kanteldak en de verwarmde stoelen en de parkeer sensoren en de voorruitverwarming en...... pfffff de nieuwe V90 gaat me ca 57K kosten.....ufovolvo schreef: Ook bij mij een smile van oor tot oor... dit is ultieme luxe.![]()
Alleen ben ik wel een beetje bang dat het dezelfde kant op gaat als toen ik 26 jaar terug de Nissan Primera kocht, de eerste auto met standaard airco. Toen we geen airco hadden misten we 'm niet, sinds we 'm hadden willen we niet meer zonder...![]()
keerls instappertje...... gedaan...PGV70 schreef: Weet je het zeker, denk eerder richting 75 als je een V90 uitrust vergelijkbaar met de laatste Polar+ edities van de V70
Ik meen van wel...... Maar verder geloof ik erg basic gedaan..... Kinetic met een toetertje en een belletje en ik meen D3 handbak.PGV70 schreef: Aha, instappertje Hans, dat is inderdaad wel wat anders dan "Maar dan zit dit alles er wel in en op! ";
nou is volgens mij de 'instapper' al best compleet, maar heb je dan ook parkeer verwarming (om terug bij het topic te komen)?
Jij bent natuurlijk al weer snel toe aan een nieuwe met die kilometers van jou Hans. Heb ook stiekem al beetje zitten spelen, maar een vergelijkbare V90 gaat aardig in de papieren lopen idd. Wachten op de eerste Nordic of Polar uitvoering dan maarHans oet Twent schreef:Ik meen van wel...... Maar verder geloof ik erg basic gedaan..... Kinetic met een toetertje en een belletje en ik meen D3 handbak.PGV70 schreef: Aha, instappertje Hans, dat is inderdaad wel wat anders dan "Maar dan zit dit alles er wel in en op! ";
nou is volgens mij de 'instapper' al best compleet, maar heb je dan ook parkeer verwarming (om terug bij het topic te komen)?
http://www.volvocars.com/nl/ontdek/same ... 1211190347
Nu ietsje meer.... 64K
Ik heb nieuws voor U dat gaat hem NIET worden.
Is er niet een manier om de kachel standaard al de werkdagen op een vaste tijd te zetten?Rudyvg schreef: Duit in het topic zakje: het is een waar genot die standkachel. Beetje discipline in krijgen om in de winter dagelijks aan te zetten via de app en je gaat toch wat vrolijker de file in...
Je moet per dag terug activeren, wel logisch eigenlijk, stel dat je je een dag in de week in een garage bevindt en de standkacheltimer staat nog aan, zit heel je garage onder de rook, niet echt veilig.PGV70 schreef:Is er niet een manier om de kachel standaard al de werkdagen op een vaste tijd te zetten?Rudyvg schreef: Duit in het topic zakje: het is een waar genot die standkachel. Beetje discipline in krijgen om in de winter dagelijks aan te zetten via de app en je gaat toch wat vrolijker de file in...
Nu moet je het steeds per dag instellen.
Ik dacht in het boekje zoiets te lezen, maar is mij nog niet gelukt.
Is dit afhankelijk van de uitvoering, of heeft men dit aangepast voor veiligheid of andere reden?