Dan zou ik met de nieuwe op dag 2 niet te ver van huis gaan.Paul schreef: Ja die problemen heb je meteen op dag 2. Dus heb je die dag gehad... dan gaat het goed![]()

Mooi dat de dealer het op deze manier opgelost heeft.
Dan zou ik met de nieuwe op dag 2 niet te ver van huis gaan.Paul schreef: Ja die problemen heb je meteen op dag 2. Dus heb je die dag gehad... dan gaat het goed![]()
Polestar in de aanbieding?? Vertel vertel!!Paul schreef: Maar ik ben hartstikke blij, deze auto reed, super vet dus! Enne deze D5 reed stuk soepeler dan de 1,5 jaar oude D6 die ik de laatste zes weken heb gehad. Bak schakelt veel mooier, maar je merkt wel dat je met wat minder vermogen rijdt. Dus ik zal de Polestar er gelijk eind januari in laten zetten. (als die in de aanbieding is)
En heel positief deze auto ruikt als nieuwe auto, heerlijke verse leer lucht. Merk je toch dat de " oude" een half jaar in de showroom heeft gestaan.
Het blijft net een beetje als een oude versie van windowsPaul schreef: Heel opmerkelijk trouwens, de bug van het niet starten en dat je dan " Check Engine ziet" dan nog een keer op start knop moet drukken zit ook in deze. Terwijl dit met een software update na 4 maanden was opgelost in mijn oude D6.
Enne de spiegels klapten niet automatisch dicht bij auto op slot doen terwijl dit aan stond. Even paar keer aan/uit gezet, geen verschil. Op knop in deur gedrukt, en PONG toen klapten ze de andere kant op leek. Toen nogmaals en jawel ze deden het, vervolgens ook met op slot doen!