kenteken ontzichtbaar

Hier post je over van alles wat je boeit en niets met auto's te maken heeft. Ook wel het OH topic genoemd.
Denk wel om de forum regels!
Gebruikersavatar
Jers3n
5th Gear member
Berichten: 2054
Lid geworden op: 28.12.2008 - 23:16

Alleen het kenteken zal niet direct het probleem zijn. Dat een kwaadwillend persoon door het combineren van de geposte foto's en informatie uit ander topics/posts meer op kan maken over bv. de woonplaats van de eigenaar, de dagelijkse routes, etc. en vervolgens (vrij eenvoudig) misbruik kan maken van die informatie, is wellicht problematischer. Dat willen sommigen nu eenmaal graag voorkomen, persoonlijk snap ik dat wel.

Volg bv. eens een cursus privacy gevoeligheid en je kijk op dit soort zaken, en dan vooral ook op de voorzorgsmaatregelen om te voorkomen dat er misbruik gemaakt kan worden, zal enorm veranderen. Het risico is wellicht niet heel groot, maar als je eenmaal slachtoffer wordt van misbruik is dat, net als informatie die eenmaal op het www staat, zeer moeilijk ongedaan te maken.
V90 Cross Country B5 PRO MY21 Denim Blue Metalic
V70 T5 GT8 Nordic+, Polestar, Luxery Line, Family Line, MY15 Electric Silver Metallic
XC70 D5 H6 Summum, Season Line, Design Sport Line 2007 Electric Silver Metallic
V40 1.9D SPORTS EDITION 2003 virtual blue
Gebruikersavatar
Msuidgeest
Geartronic member
Berichten: 20703
Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Daarop inhakend: zet niet je huisadres in je navigatie maar wel je kerk, clubhuis of favoriete garage. Als ze je auto openbreken weten ze dat je niet thuis bent maar ergens anders en dus kunnen ze gaan helpen om je huis "op te ruimen".
Mark


Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.

Arthur C. Clarke

Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/werken-bij-wouda/
Gebruikersavatar
diesel01
8th Gear member
Berichten: 19847
Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27

Msuidgeest schreef: Daarop inhakend: zet niet je huisadres in je navigatie maar wel je kerk, clubhuis of favoriete garage. Als ze je auto openbreken weten ze dat je niet thuis bent maar ergens anders en dus kunnen ze gaan helpen om je huis "op te ruimen".
Je moet ook wel een vrij ernstige vorm van dementie hebben om dat soort plaatsen in je navi te zetten.
Autorijden zou ik dan afraden.
V90 D5 AWD Inscription Polestar.
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
Gebruikersavatar
Walter
Geartronic member
Berichten: 24357
Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
Locatie: Randstad
Contacteer:

Ik heb een straat een wijk verder ingesteld, mocht ik van ver naar de woonplaats moeten. Van daar weet ik ik het wel, huisadres staat er inderdaad niet in
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Gebruikersavatar
mijnvolvoenik
2nd Gear member
Berichten: 141
Lid geworden op: 17.05.2017 - 19:20

Weet niet of jullie deze al eens gezien hadden , maar de benadeelde persoon , was (indertijd) in het bezit van een Volvo.

trotse bezitter volvo S60 2.5T 2005
Plaats reactie

Terug naar “Off Topic Algemeen”