Bart schreef:
Tom, hoe was je vakantie en is de V70 bevallen als reisauto?
Vakantie was top, heerlijk onthaasten.
Wij zijn, na onze vakantie vorig jaar in Dld, echte zuid Frankrijkgangers met strand en zee.
Heerlijke sfeer in deze tijd van het jaar in St Tropez, super restaurantjes en redelijk betaalbaar.
Aan het begin van het seizoen heeft iedereen er zin in en heb geen negatieve reacties gehad van welke fransoos dan ook.
Wel merk je dat je in een andere tijd leeft.
Zwaarbewapende politieagenten die met meerdere op hoeken staan maar ook over de markt lopen, ik snap dat het nodig is maar dat geeft een bijzonder straatbeeld.
De V70 is een prettige metgezel, snel maar comfortabel en de 8 traps automaat is gewoon erg prettig.
Punt van aandacht zijn de stoelen, na 2 uur sturen gaat het lichaam protesteren en krijg ik wat pijntjes in rug, kont en benen.
De Inscription Line met zijn extra's zorgt voor een overall+ geventileerd leder is natuurlijk super in de warmte en het dakje is ook erg prettig.
De ambient verlichting is fijn tijdens de nacht en ook de xenon+grootlicht heeft weer een verbetering gehad.
Het is wel opletten met nattigheid, in een korte bocht op het gas geeft wielspin,
Voor de toekomst verwacht ik dat er wel weer iets komt met awd, misschien wel een V60.
Even een paar sfeerbeelden

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.