versnellingsbak code

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Plaats reactie
Brian89nl
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 03.04.2016 - 21:46

Ik ben een trotse eigenaar van een Volvo V40 van 6/2000

deze auto heb ik gekocht voor een priky met ruim 230.000km op de teller.
Een aantal dagen sleutelen en flink wat onderdelen veder had ik me dus een super betrouwbaar wagentje gekrieert.
nu op 275.000 km is mijn versnellingsbak in de soep gelopen en ben ik op zoek naar en andere pasende bak.

nu komt het euvele.

de bakcode is niet meer leesbaar en ik weet dus niet welke baknummers er allemaal onder mijn RECENT GEREVISEERD motorblok passen.
aangezien ik mijn kopeling versleten heb en mijn homokineet aan de bestuurderzijde wil vervangen , moet dit dus eigenlijk tegelijk.(no waste of oil) weer un dag sleutelen dan maar

Kan iemand mij kan vertellen wat de speling mag zijn op mijn twee-massa vliegwiel? is dit maximaal 4 tanden ,of was 5 ook nog toelaatbaar?

ik zal de gegevens die ik zo wel weet even opsommen:P
in de hoop dat iemand mij kan vertellen welke nummers van toepassing zijn.

kenteken - 32-FP-LB
bouwjaar - 6-2000
motorcode - B4184S2
inhoud - 1783dm3 1.78L
Gebruikersavatar
Msuidgeest
Geartronic member
Berichten: 20715
Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Versnellingsbakcode staat in je VIN-nummer. Maar ook de dealer kan aan de hand van je VIN-nummer de code achterhalen.
Mark


Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.

Arthur C. Clarke

Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/werken-bij-wouda/
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”