Winterbanden

Zomerbanden, winterbanden, bandenboeren bandenplakken? Kortom alles over het contact met de weg.
Gebruikersavatar
v40fan
6th Gear member
Berichten: 3229
Lid geworden op: 20.07.2006 - 09:19
Locatie: 't onovertroffen Brabantse land

Ik heb 'ns even op die www.forsgoedkoper.nl -site gekeken. Ziet er best goed uit. Kennelijk kopen/verkopen ze band/velg-combinaties van leaserijders die ze overcompleet hebben omdat de op hun nieuwe auto weer een andere maat nodig hebben. Het idee is overigens zo gek nog niet. (De aanbevelingen voor het gebruik van winterbanden worden wel steeds indringender)

Misschien is het adresje ook wel iets voor het onderhoud aan de Citroën Xantia van m'n zwager (hij woont daar in de buurt) Ik zal 'm eens tippen.
met vriendelijke groet tekent, V40fan
My other car weights over 100 kg less then half my Volvo and has no radio, no airbag(s), no roofrail not even a roof....but it has 50 hp extra!

Mein anderes fahrzeug wiegt mehr als 100 kg weniger als die hälfte meiner Volvo und hat kein radio, kein airbag(s), kein dachträger und sogar kein dach....Aber es verfügt gerade über 50 zusatzliche PS!
Barry (Grillmeister)
5th Gear member
Berichten: 1420
Lid geworden op: 01.08.2006 - 23:53
Locatie: Den Haag

@V40fan, After service is bij mij tot nu toe ook goed geweest, 2 keer een "probleempje" gehad, 1 keer perfect en kosteloos opgelost (de wielmoeren pasten niet van mijn eigen lichtmetaal, ik moest verzonken moeren hebben, en ik kreeg meteen 16 moeren gratis opgestuurd) de tweede keer het juiste antwoord (reactie binnen 8 uur na mijn e-mailtje (om 24:00 uur)) op mijn vraag (zie zwabberende banden).

Ik vroeg bij aankoop trouwens om (2e hands) stalen velgen maar kreeg licht metaal (is niet erg hoor ::wink: ) zijn wel een beetje door pekel geoxideerd maar maakt me niet uit, ga gewoon na de winter zandstralen en spuiten en dan zijn ze weer perfect.

Grt Barry

p.s. gisteren op het journaal nog een heel stuk over winterbanden en de ellende van vorig jaar dat die dumme kasekopfen midden op de snelweg hun sneeuwkettingen om moesten gaan leggen....
Plaats reactie

Terug naar “Banden en velgen”