Allereerst laat ik mij even voorstellen.
Ik ben Stephan en sinds een maand trotse eigenaar van een Volvo V40 D2 Kinetic uit 2013 (km stand 55000)
Nu ik een beetje bezig ben met de auto kom ik wat dingen tegen die ik graag anders zou hebben.
Veel vragen die ik had konden beantwoord worden d.m.v. dit forum. Dank daarvoor allemaal!
Er is echter een vraag waar ik geen antwoord op kon vinden op het forum. Kan iemand mij hierbij helpen.
Ik heb standaard geen navigatie in mijn Kinetic variant zitten. Toch zou ik dit graag in mijn auto willen hebben.
Weet iemand of het mogelijk is om dit erop te krijgen? Hieronder een foto van het scherm dat in mijn auto is gebouwd.
Dashboard V40
Ik heb zelf al contact gezocht met de V40 dealer, maar daar kreeg ik iemand aan de telefoon die mij geen duidelijk antwoord kon geven waardoor ik nog met de vraag rondloop.
Alvast bedankt voor de hulp.
Vraag Navigatie V40 Achteraf
- Longone
- 5th Gear member
Ik vrees van niet.
Qua XC60 is hier een vergelijkbare vraag en daar wordt over prijzen van $1200-$2000 gesproken (als er al een voorbereidende bekabeling aanwezig zou zijn) en hoogstwaarschijnlijk is de lol er voor jou dan ook al lang van af.
http://forums.swedespeed.com/showthread ... ipped-XC60
Mijn advies is om te navigeren met je telefoon en een Brodit actieve houder (ongeveer 70 Euro) op een V40-specifieke ProClip (ongeveer 30 Euro).
Qua XC60 is hier een vergelijkbare vraag en daar wordt over prijzen van $1200-$2000 gesproken (als er al een voorbereidende bekabeling aanwezig zou zijn) en hoogstwaarschijnlijk is de lol er voor jou dan ook al lang van af.
http://forums.swedespeed.com/showthread ... ipped-XC60
Mijn advies is om te navigeren met je telefoon en een Brodit actieve houder (ongeveer 70 Euro) op een V40-specifieke ProClip (ongeveer 30 Euro).
-
- 6th Gear member
De 'beste' optie is Sensus Connected Touch installeren met een 7" scherm. Dat is een ding van Parrot wat helaas door Volvo niet meer wordt ondersteund en je zit met kaarten uit 2014 te klooien. Voordeel is dat je na wat softwarematig knutselwerk de originele software van Parrot er op kan zetten en zo alle Android apps uit de store kan downloaden, waaronder Google Maps!
-
- 1st Gear member
Inderdaad, Brodit houder + telefoon (Waze voor navigatie, aanrader). Heb zelf een V40 met ingebouwde navigatie maar kan echt niet tippen aan Waze. Gebruik de autonavigatie nooit meer (traag, onduidelijk en niet actueel). Succes!
-
- 3rd Gear member
Die laatste ervaring deel ik niet. Op vakantie stopte waze ermee en bleef de auto Navi doorgaan. Ook reageert de auto Navi goed op files en ongelukken om een andere route te adviseren. Heeft al met al een paar uur reistijd gescheeld.