Paul schreef:
Ik rij nu in een XC60 D4, moet wel zeggen dat die veel strakker op de weg ligt als de V70 ook al heeft deze hele lelijke kleine wielen.
En dat hoog zitten is toch wel lekker hoor....
Ik vind de XC60 juist op de wat smallere wegen wat meer kantelen om de lengte as, en dat was voor mij destijds in 2009 al één van de redenen om er van af te zien. Qua wegvastheid wellicht strakker, maar nu met de 19 duimers en deze wat jongere auto ook zeker geen klagen.
Overigens, vwb wassen, ik begin de two tone juist steeds meer te waarderen, boven blauwgrijs en onder grijsbruin in meerdere scharkeringen, al maar gelang de vochtigheid, een natuurlijke matte inscription , ha ha
maar het scheelt dat het s ochtends en s avonds donker is, wat niet weet wat niet deert, en, een XC mag ook gewoon vies zijn toch? cross country gaat niet zonder wat country op de wagen.
wat betreft je box3 probleem, laat dat maar niet teveel horen hier, straks denken ze bij de roverheid ook nog dat je nog wel wat meer kunt missen....
2016- XC70 D5 GT AWD MY16 Magic Blue, Inscription leer, standkachel, HK audio, VOC, Keyless, 19"
2010-2016 XC70 2.4D Momentum GT MY10, silver, prof. winterline, schuifdak, niv.reg, 17";sargas/18";minos
2004-2009 V50 Elite 2.0D 2004/5 silver 17"; stylla