Ervaringen CFE Plus in P3

Alles over Audio - Video, Navigatie en communicatie in de auto
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lexus76
3rd Gear member
Berichten: 358
Lid geworden op: 12.09.2012 - 09:17

Zoals de titel al zegt. Wie heeft er al ervaring mee en hoe zijn die? Ik heb hem er sinds gisteren in, maar nog niet echt tijd gehad om te experimenteren. Ik ontdekte wel dat ik na het aankoppelen aan de computer niet alle opties kon zien. Zo kon ik bijvoorbeeld niet het tabblad Deuren, Spiegels, Klimaat e.d. aanklikken. Ik wacht daarvoor nog op antwoord van Bob, maar de opties die wel zichtbaar waren werken weer als een treintje. Ik begreep dat er ook ergens een optie moest zijn om de approach en follow me home verlichting in en uit te schakelen met openen/sluiten, maar die kon ik dus nog niet zien. Wel de extra wisserslag en de ramen omhoog met 1 druk op de knop. Ik ben er weer blij mee!
Viano 3.0 Cdi '06
XC70 D5 '11 Summum, Black, 19" Erakir, Driver support line, Professional line, Security line, Summum plus line
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Er wordt echt per type en modeljaar gekeken of functies de stempel OK krijgen, pas dan worden ze zichtbaar in een update.

Belangrijkste functie voor de CFE Plus in de P3 (daarom versneld alvast gereleased) is natuurlijk de camera/video interface activatie op het originele RTI scherm ZONDER extra interfaces te hoeven inbouwen...
(en deze te kunnen aansturen met bestaande knopjes op je dashboard).

Kijk altijd even in de lijst met functies (Quick Reference guide) om te zien wat er beschikbaar is;
https://www.volvotech.eu/cfe-plus

(ik kan geen directe link naar het documentje plaatsen , simpelweg omdat dat versie nummer steeds ophoogt)
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
XeRo
1st Gear member
Berichten: 21
Lid geworden op: 03.01.2012 - 18:40

Ik heb hem ook sinds gisteren
Volvo V70 D5 my 2008
Volvo S80 2.5T my 2007
Volvo S60 D5 my 2004 facelift model
Volvo S60 2.4D my 2004 facelift model
Gebruikersavatar
Lexus76
3rd Gear member
Berichten: 358
Lid geworden op: 12.09.2012 - 09:17

Toch weinig mensen nog in P3..
Viano 3.0 Cdi '06
XC70 D5 '11 Summum, Black, 19" Erakir, Driver support line, Professional line, Security line, Summum plus line
Plaats reactie

Terug naar “Audio - Video - Navigatie - Communicatie”