Hallo mede-Volvo'ers,
Ik ben als 17 jarige sinds maandag de supertroste eigenaar van een Volvo V70 classic automaat uit 1999. Na lange tijd zoeken en veel slapenloze nachten kwam ik dé wagen tegen. Na een rit naar de andere kant van het land, je zal het er maar voor over hebben, wist ik zeker dat dit hem moest gaan worden. Ik heb de auto gekocht bij een garage die de auto op zijn beurt van een tussenhandelaar had overgenomen, uiteraard achteraf gehoord. Ik ben de tweede eigenaar en kan duidelijk merken dat de eerste eigenaar ook een liefhebber is. De kentekenplaathouder is van de Volvo 850 Club dus ik vermoed dat de eerste eigenaar hieraan gerelateerd is.
Het probleem is dat de auto dusdanig opgeruimd is aangeleverd dat er ook geen boekjes of onderhoudshistorie aanwezig zijn, dus ook de radiocode zit er niet bij. Aangezien de eerste eigenaar naar mijn idee een best actief liefhebber is doe ik een oproep aan jullie om de eerste eigenaar te achterhalen, om zo meer informatie over de auto te verkrijgen. Het betreft een Volvo V70 Classic 2.5 10V automaat uit 1999 in de kleur Sandstone Metallic, kleurcode 437. Exterieur heeft de auto een roof spoiler en xenon verlichting. Interieur is de auto halfleder zwart, is de radio voorzien van navigatie en is er een Parrot bluetooth belinstallatie ingebouwd. Het kenteken van de auto is XZ-VV-53 en de auto heeft inmiddels ongeveer 430.000 km weg. Een extra kenmerk is de kentekenplaathouder van de Volvo 850 Club.
Wie o wie heeft een vermoeden wie de eerste eigenaar van deze prachtige roffelaar is geweest?
Mochten jullie een idee hebben dan zie ik graag een reactie tegemoet.
Alvast bedankt!
Groeten Menno
Onderhoudshistorie gezocht
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Menno, er zijn 2 opties die ik zo kan bedenken:
Je kunt info opvragen bij de 850 vereniging in de hoop dat die persoon nog lid is of dat een ander de juiste informatie heeft. Je kunt ook bij de dealer terecht die in een enkel geval zou kunnen helpen (als hij dat zou willen en jij een klant bent of gaat worden).
Succes.
Je kunt info opvragen bij de 850 vereniging in de hoop dat die persoon nog lid is of dat een ander de juiste informatie heeft. Je kunt ook bij de dealer terecht die in een enkel geval zou kunnen helpen (als hij dat zou willen en jij een klant bent of gaat worden).
Succes.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
-
- Starter
Bedankt mannen! Gelukkig is de stand van de distributie wel bekend. Wij hebben tussen de boekjes van een andere V70 classic een factuur van een Volvo garage gevonden, toevallig van de radiocode. Voor 2 tientjes kunnen zij die kennelijk achterhalen. Heb die boekjes voor mijn V70 mogen gebruiken, dat is dus al iets. Binnenkort gaat de wagen toch nog even naar onze garage om de wielen te balanceren en ik laat hem dan gelijk nakijken zodat ik meer te weten kom betreffende onderhoud. Ik hoop overigens nogsteeds in contact te komen met de eerste eigenaar.