VolvoTech Canbus Interface P2 (CI-P2) i.c.m. Sony XAV-AX100

Alles over Audio - Video, Navigatie en communicatie in de auto
Plaats reactie
Marcel v.L
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 22.06.2018 - 14:20

Onlangs heb ik een Sony XAV-AX100 media-ontvanger gekocht. Om de media-ontvanger te laten communiceren met de auto-electronica heb ik de Canbus Interface CI-P2 van VolvoTech aangeschaft. Op de CI-P2 zitten drie dipswitches. VolvoTech kan mij niet vertellen wat de dipswitchstanden voor de Sony zijn. Ik krijg het volgende advies van VolvoTech: "Advies is dus : op zoek naar meer info van de Sony zodat we je kunnen helpen!".

Weet iemand raad?
Gebruikersavatar
haasje
4th Gear member
Berichten: 580
Lid geworden op: 11.05.2007 - 00:33
Locatie: Boxtel

Volgens mij reageert een deel van de sony radio's op de commando's voor pioneer, maar of dat ook voor deze radio geldt weet ik niet
volvo 460 1.8i '96
volvo 850 2.5 20v '95
volvo S70 2.5 10v '97
Volvo S80 2.4 170pk '00
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Probleem is een beetje dat de handleiding die we hebben gehad inzake deze radio van TS beschrijft dat er een setting page is in de Sony waar de instellingen voor remote protocol gemaakt kunnen worden.
(dus niet de knoppen config maar volgens de handleiding echt de protocol config).
DIe pagina/settings zijn echter op die plek in de radio niet te vinden...
Verder vermeld de handleiding (noch internet) iets over deze specifieke Sony radio.

Dus is het wat onduidelijk nu.. en om TS goed te kunnen helpen, heldere protocol info nodig.
Wellicht kan TS de leerancier van de Sony radio bevragen (bedenk ik me nu) , die zou het moeten weten / kunnen bevragen bij Sony, hij heeft immers een relatie daar?

Zosnel we info hebben kunnen we settings aanleveren...
(advies is niet om zomaar wat te proberen, ookal gaat het om kleine voltages, kan is en blijft aanwezig dat er iets fout gaat dan)
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Plaats reactie

Terug naar “Audio - Video - Navigatie - Communicatie”