Heb ik er nu echt een "maandag-productie"?

De nieuwe generatie S en V90
Flemming1977
1st Gear member
Berichten: 16
Lid geworden op: 28.04.2018 - 20:06

dbosker schreef:
OGA244 schreef: Iedere auto wordt geleverd met n gebruiksaanwijzing, het staat je natuurlijk altijd vrij die te negeren maar alle info is meegeleverd
Sterker nog, hij is ook te raadplegen op het sensus systeem
wel grappig dat hier mensen zijn die blijven beweren dat ik het manual niet heb gelezen (en dus te lui was) en dat er blijkbaar alles in staat maar echt gevonden heeft het niemand...

Inmiddels was de Volvo weer 2 volle dagen in de garage en een grote deel is nu opgelost na dat ze bijna alles weer reset hebben.

1) blijft een probleem, heeft Volvo geen oplossing voor maar ik ga alsnog het commentaar van btauwenberg testen, dank daarvoor!
2) is nu opgelost naar de hele reset
3) + 4) hadden we hier besproken
5) hier heeft Volvo de verklaring dat het dan buiten boven de 20 graden is, want dan werkt het niet. had ik gezien in de instructie maar volgens mij werkte het ook onder 20 niet maar ga het alsnog testen
6) hadden we besproken
7) dit megairritante punt is nu ook opgelost :) naar de complete 3e reset van de navigatie loopt het zo als het moet

Dus naar in toaal 6 volle dagen in de garage heb ik een werkend s 90 - fijn!

Hartelijk dank aan de mensen die er constructief hebben geholpen iig en aan de mensen die al die problemen in het instructieboekje hadden gevonden - respect!

Groetjes
Godtoh
3rd Gear member
Berichten: 284
Lid geworden op: 24.03.2015 - 14:24
Locatie: Arnhem

btauwenberg heeft een goed punt aangaande de acc. Alleen is er nog een mogelijkheid hier, als je de acc aan hebt staan maar kort gas geeft om ff sneller in te halen, dan kan je tijdens het terugzakken naar de ingestelde snelheid hetzelfde fenomeen tegenkomen. Kort gezegd als je huidige snelheid hoger is dan de ingestelde snelheid dan neemt hij die over. Dat het hier altijd 1km is is wel vreemd dan.

Als het niet het gas geven of de snelheid is zou ik vragen om de knoppen voor de cruise control te laten vervangen. Zou kunnen zijn dat de knop soms "plakt" als het ware.
Plaats reactie

Terug naar “S90 / V90 vanaf MY 2016”