Eigen POI gebruiken en oproepen

Over de RTI navigatiesystemen van Volvo
Plaats reactie
Will.I.Am
1st Gear member
Berichten: 30
Lid geworden op: 24.04.2018 - 19:03

Ik vertrek binnenkort op reis. Via mapsource heb ik wat eigen POI’s aangemaakt en geimporteert in het Sensus systeem van mijn V40. Dit gaat heel gemakkelijk.

Hoe kan ik nu, bij aankomst in het land van bestemming deze POI (bv hotel) oproepen en er naartoe navigeren? Blijkbaar kan je enkel de POI’s rond 30km van de wagen opvragen?

Bedankt
Gebruikersavatar
Rinootje
4th Gear member
Berichten: 669
Lid geworden op: 07.05.2017 - 12:05

Je POI's moeten als een GPX file, in de root van een als FAT32 geformatteerde USB stick staan.

Daarna ga je naar Navigatie --> Settings --> Import/edit MyPOI
of
Settings --> Inport/export stored locations.

Ik neem aan, dat je POI's wel GPX bestanden zijn, anders moet je ze converteren (gooi anders even een kwartje in de Google-O-Matic daarvoor ;-) )
Laatst gewijzigd door Rinootje op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Volvo V40 T5 Inscription (MY2017) Polestar
VW Scirocco 2.0 Tsi (MY2011)
Will.I.Am
1st Gear member
Berichten: 30
Lid geworden op: 24.04.2018 - 19:03

Het importeren is gelukt .. ik zie ze ook staan in het Sensus-systeem.

Mijn vraag is ... ze staan in het systeem en worden getoond op het scherm .. maar ik heb bv. enkele hotels in het buitenland geïmporteerd maar kan nergens terugvinden hoe ik er moet naartoe navigeren. Ik kan enkel POI's selecteren rond 30km van de wagen.
Gebruikersavatar
Rinootje
4th Gear member
Berichten: 669
Lid geworden op: 07.05.2017 - 12:05

Ik denk dt de enige manier is om het adres van je hotel, via On Call naar je navigatie te sturen voordat je vertrekt.
Of je stopt ze er allemaal in, als doel en rijdt daarna via de "laatste bestemmingen" er naar toe. Ik heb ze nooit zo gebruikt, ik gebruik ze puur om SCDB in te laden.
Volvo V40 T5 Inscription (MY2017) Polestar
VW Scirocco 2.0 Tsi (MY2011)
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie van Volvo”