RTTI V60 "Bezig met verbinden"

Over de RTI navigatiesystemen van Volvo
Plaats reactie
hbomhof
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 06.02.2015 - 11:47

Vorige week de RTTI software laten installeren (Pakketje 31667211), dit duurde ongeveer een halfuur tot 40 minuten.
Na de installatie gelijk gaan testen maar het werd mij niet helemaal duidelijk of het nu goed werkt, de optie RTTI is nu wel aanwezig, deze stond al aangevinkt. Onder systeem informatie staat Huidige verkeerszender VPRO, 96,8MHz dit gaat over RDS
Daarnaast is er nu een probleem met de internet verbinding naar de telefoon. Wanneer ik naar APP's ga staat er minuten lang de optie "Bezig met verbinden..." daarbij wordt er een aantal keer voor enkele seconden verbinding gemaakt met de Hotspot van mijn Iphone. Na ongeveer 5 minuten staat er op het scherm "De Internet configuratie is niet goed....

Ik heb de volgende stappen ondernomen.
-Sensus software gereset naar Fabrieksinstellingen.
- Opnieuw connectie gemaakt naar mijn Iphone
- nog een ander Iphone geprobeerd (IOS 12)

Het probleem is er nog steeds, garage gebeld maar ze weten nog niet wat de oorzaak is.
In andere Topics heb ik dit probleem eerder gezien maar niet de oplossing er zou mogelijk nog een ander pakket geupdate moeten worden?

Groeten Hans
V60 Summum D4 (181 PK) 2014
V70 Bi-fuel (140 PK) 2003 556.000 KM
Gebruikersavatar
Schorpioen
5th Gear member
Berichten: 1283
Lid geworden op: 04.07.2011 - 20:10
Locatie: Westland

Vandaag in de V40 ook de RTTI software laten installeren.
Is bij wel duidelijk dat het werkt. De wegen waar het druk is hebben nu een kleur.
File meldingen werken niet echt goed. Krijg pas een file melding, verkeersbordje, als je achter in de file aansluit.

Ik heb er een data kaart inzitten en zag ook regelmatig de vermelding "Bezig met verbinden"
Had de Glympse aanstaan zodat het thuisfront kon zien hoever ik van huis was en die zag me langere tijd stil staan. Kon echter gewoon overal doorrijden.
";Hakuna matata: Geen zorgen, zorg dat je geniet";.
Het leven is al kort genoeg.

Volkswagen T-Cross (MY2019) (08-2020 - Heden)
V40 (MY2017) T2 Nordic+ Full led Electric Silver Inscription metallic. (09-2018 - 08-2020)
Afbeelding
V50 (MY2012) DRIVe Start/stop Limited Edition Electric Silver Inscription metallic. (10-2011 - 09-2018)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie van Volvo”