Wat ik ook probeer, het lukt me niet om een nieuwe timer voor de pre-conditioning toe te voegen met de VOC app en al evenmin om er een bestaande timer mee te activeren. In beide gevallen komt er een rode balk in beeld (op de iPhone) met de mededeling ‘timer niet ingesteld’. Wat wel werkt is ‘directe start’ van de pre-conditioning via de app en ook in de auto zelf kan ik wel een timer aanmaken. Die komt dan wel in beeld op de telefoon maar is daar vandaan niet ‘aan te zetten’. Dat geldt zowel als de auto aan de kabel hangt of juist niet.
Kan iemand me een hint geven wat ik fout doe?
Timer instellen voor pre-conditioning
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33104
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Is je XC90 voorzien van de laatste software? Staat er toevallig ook vaak auto in gebruik?
Mijn buurman heeft het met zijn T8. Dealer heeft er vervolgens een nieuwe account opgezet, wat zorgde voor een gehele verdwijning van de ritten registratie en nu is het wachten op Week 48 want dan lijkt er software uit te komen die het oplost.
Timer kan je nu alleen instellen vanaf de auto.
Mijn buurman heeft het met zijn T8. Dealer heeft er vervolgens een nieuwe account opgezet, wat zorgde voor een gehele verdwijning van de ritten registratie en nu is het wachten op Week 48 want dan lijkt er software uit te komen die het oplost.
Timer kan je nu alleen instellen vanaf de auto.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- mga1600
- 6th Gear member
- Berichten: 3112
- Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
- Locatie: nhn
Dank je voor de reactie!Paul schreef: Is je XC90 voorzien van de laatste software? Staat er toevallig ook vaak auto in gebruik?
Mijn buurman heeft het met zijn T8. Dealer heeft er vervolgens een nieuwe account opgezet, wat zorgde voor een gehele verdwijning van de ritten registratie en nu is het wachten op Week 48 want dan lijkt er software uit te komen die het oplost.
Timer kan je nu alleen instellen vanaf de auto.
Mijn auto is bij aflevering in juni 2018 van de toen allernieuwste software voorzien. Dit probleem ontdek ik nu het kouder wordt maar de rest van de functies gaat echt allemaal vlekkeloos.
Ik zal de dealer vragen me te waarschuwen als er een update komt.
XC60 T6 Ultimate Dark my24
- mga1600
- 6th Gear member
- Berichten: 3112
- Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
- Locatie: nhn
Dank voor het meedenken!OGA244 schreef: Heb je het n paar keer herhaald?
Ja, meermaals geprobeerd en ook nog op verschillende momenten en zelfs dagen.
Ik kan trouwens ook geen timers wissen met de app : dan krijg ik na enige tijd daar een mededeling over “kan timer niet wissen”
XC60 T6 Ultimate Dark my24
- mga1600
- 6th Gear member
- Berichten: 3112
- Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
- Locatie: nhn
De dealer heeft vastgesteld dat er voor mijn probleem een oplossing is ingebracht in de laatste versie (> week 40-2018) van de software. Een afspraak om die te laden is inmiddels gemaakt.....ben erg benieuwd!
XC60 T6 Ultimate Dark my24