Het betreft een V60 D6 AWD uit 2013. Ik kom schermen tegen met de navi zoals ik nu in mijn 2014 D4 (VEA) heb, maar ook deze schermen.

(Ja, ben me stiekem aan het oriënteren op iets met een batterij(tje)

Aha dank je, zo te zien is de interface matiger dan de "Sensus connect" (met wereldbolletje) die ik nu heb.OGA244 schreef: Sensus connected touch, veel getob mee geweest
360Degreez schreef:Aha dank je, zo te zien is de interface matiger dan de "Sensus connect" (met wereldbolletje) die ik nu heb.OGA244 schreef: Sensus connected touch, veel getob mee geweest
Is de interface terug te zetten naar de interface zoals ik die nu gebruik of is het echt een compleet ander systeem?
Oeh dat is wel moeilijk zoeken sec. via de advertenties. Ik neem het mee bij de bezichtigingen.RoaldH schreef: Er zijn versies uitgeleverd van Sensus Connected Touch met en zonder de normale Sensus. Ik zou dan voor "met" gaan. Waarom upgraden naar een PIH?
Aha, dat is die Android-box van Parrot. Heb ik gisteren nog een (enorm) topic over doogelezen. De voorkeur ligt dan ook bij de normale Sensus. Spotify werkt prima via de telefoon en bluetooth koppelingOGA244 schreef: bestelde men sensus connected touch "af fabriek" zat er geen sensus in, de auto kwam dan binnen zonder sensus navi af fabriek en je kreeg als dealer een los doosje met connected touch
Is dit dan een achteraf in te bouwen navi (van Parrot) die met Sensus communiceert? Dit IVM de "andere signalen zoals PDC ECC en radio? Of hoe moet ik dat dan zien?bestelde men sensus connected touch "af fabriek" zat er geen sensus in, de auto kwam dan binnen zonder sensus navi af fabriek en je kreeg als dealer een los doosje met connected touch
Voor zover ik in de video's heb gezien is het een geheel losstaand systeem. Hetzelfde als een AUX-Video bron. Volgens mij toont het scherm bij het gebruik van de Android box geen auto-info.Rippie V70 schreef:Is dit dan een achteraf in te bouwen navi (van Parrot) die met Sensus communiceert? Dit IVM de "andere signalen zoals PDC ECC en radio? Of hoe moet ik dat dan zien?bestelde men sensus connected touch "af fabriek" zat er geen sensus in, de auto kwam dan binnen zonder sensus navi af fabriek en je kreeg als dealer een los doosje met connected touch
Zit er dan wel of niet een NAV knop in de middenconsole?OGA244 schreef: bestelde men sensus connected touch "af fabriek" zat er geen sensus in, de auto kwam dan binnen zonder sensus navi af fabriek en je kreeg als dealer een los doosje met connected touch
Ik zou Idd voor de normale Sensus gaan ipv de Connected Touch (die niet meer wordt ge-update sinds 2016).360Degreez schreef:Voor zover ik in de video's heb gezien is het een geheel losstaand systeem. Hetzelfde als een AUX-Video bron. Volgens mij toont het scherm bij het gebruik van de Android box geen auto-info.Rippie V70 schreef:Is dit dan een achteraf in te bouwen navi (van Parrot) die met Sensus communiceert? Dit IVM de "andere signalen zoals PDC ECC en radio? Of hoe moet ik dat dan zien?bestelde men sensus connected touch "af fabriek" zat er geen sensus in, de auto kwam dan binnen zonder sensus navi af fabriek en je kreeg als dealer een los doosje met connected touch
Gelukkig heeft de PIH die ik gisteren bekeken heb een "normaal" sensus systeem (zonder wereldbolletje op het dashboard), We're safe!![]()