Hallo,
Dit is mijn eerste post hier. Het goede daarvan is dat ik als kersverse eigenaar van een v70 T4 2012 hier iets te zoeken heb, het slechte dat ik eigenlijk alleen met problemen op auto-fora kom (dus praktisch nooit in de afgelopen 10 jaar, Ford Focus

). Gisterochtend startte ik de auto en stonden mijn ruitenwissers ineens aan. Ik was de avond ervoor toch echt met droog weer naar huis gereden. Tot overmaat van ramp kreeg ik de wissers ook niet meer uit. Ik moest toch echt m’n dochter ergens heen brengen dus maar weggereden met de wissers aan, alleen bleken bij de eerste afslag de richtingaanwijzers het ook niet meer te doen. Nou dan maar geen zaalhockey, auto weer geparkeerd en Volvo-Assist gebeld. Dat werd een ANWB man, die de auto gereset heeft en toen was het euvel heel even weg. Hij was nog een laatste testje aan het doen en was het euvel ineens weer terug. Boordcomputer knoppie ook niet, ruitenwissers voor/achter en regensensor ledje deden allemaal niks. Terwijl hij met z’n diagnose apparaat bezig was hield het weer op. Diagnose apparaat zei “probleem met grootlichtschakelaar”. Groot licht deed het idd ook niet. Maar goed, met werkende richtingaanwijzers kan ik tenminste naar de dealer. Gisteravond werkte het grootlicht ook ineens weer en vandaag ook geen problemen meer.
Ik kan nou wel een afspraak met de garage gaan maken maar ik ben bang dat er dan helemaal niets aan het licht komt, terwijl de boel er kennelijk zo maar mee op kan houden. Mijn vrouw heeft nu al zoiets van ik ga morgen wel met de fiets
Ik heb hier en daar wel vergelijkbare meldingen gevonden, maar ben eigenlijk op zoek naar een truucje om het probleem te reproduceren, zodat ik met een duidelijk verhaal naar de garage kan...