Hi allemaal,
Even kort:
Lars, V40 met alle opties mogelijk, eerste Volvo maar zeker niet de eerste auto.
Heb al veel van jullie forum af mogen lezen en heb zoveel vragen dat ik hier nog vaak te vinden zal zijn.
Dank voor het toelaten tot het forum, mocht ik iets op een verkeerde manier doen, Let me know!
Heb je vragen aan mij, hoor ik ze graag!
Nu dan de vraag:
Ik heb zo goed als altijd mijn Deezer aanstaan in de auto, via Bluetooth.
Maar als ik dan mijn camera app open, dan is mijn geluid heel anders!
Veel mooier, beter en voller.
Hoe kan dit en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dat geluid altijd zo heb?
Alvast bedankt voor jullie tips!
Geluid anders bij camera app
- rthartog
- 1st Gear member
Dus als je jouw camera app opent op het moment dat je via Deezer muziek luistert, dan klinkt de muziek via Deezer beter?
Heb je dit ook met een andere telefoon geprobeerd, zou ook aan de telefoon kunnen liggen. (Ik herken dit namelijk niet, via Spotify blijft het geluid hetzelfde).
Heb je dit ook met een andere telefoon geprobeerd, zou ook aan de telefoon kunnen liggen. (Ik herken dit namelijk niet, via Spotify blijft het geluid hetzelfde).
-
- Starter
Ja klopt, maar niet alleen via de Deezer app, ook via radio app.
Ik gebruik een Iphone 7 maar zal het vanavond of morgen eens met het toestel van mijn vriendin testen.
Vraag me nu toch af waar het em dan in zit?
Telefoon, app of combinatie van beide?
Ik gebruik een Iphone 7 maar zal het vanavond of morgen eens met het toestel van mijn vriendin testen.
Vraag me nu toch af waar het em dan in zit?
Telefoon, app of combinatie van beide?
-
- Starter
Zeer bijzonder...
Ben er nu dus achter gekomen dat het niks te maken heeft met het afspelen via de autoradio.
Elke muziek app welke ik run, veranderd zijn/haar geluid als ik de camera app open!!
Nu is het dus de vraag: waarom en hoe verander ik dit.
Maar dat is dus niks voor het Volvo Forum, sorry.
Bedankt voor het meedenken.
Dan wel een andere vraag wat ook betrekking heeft tot het geluid: wat is de beste afstelling van de equalizer?
Of gebruikt niemand die en doen jullie alles met de bass en treble instellingen?
Ben er nu dus achter gekomen dat het niks te maken heeft met het afspelen via de autoradio.
Elke muziek app welke ik run, veranderd zijn/haar geluid als ik de camera app open!!
Nu is het dus de vraag: waarom en hoe verander ik dit.
Maar dat is dus niks voor het Volvo Forum, sorry.
Bedankt voor het meedenken.
Dan wel een andere vraag wat ook betrekking heeft tot het geluid: wat is de beste afstelling van de equalizer?
Of gebruikt niemand die en doen jullie alles met de bass en treble instellingen?
- rthartog
- 1st Gear member
Heb even gekeken bij de telefoon van m'n vriendin, ze heeft ook een iphone 7. Als ik de camera app open terwijl ik muziek speel, dan stopt de muziek heel even (nog geen seconde) en gaat dan verder, maar hoor geen verschil in geluid.
Op zich al vreemd dat de muziek heel even stopt, maar dat zal wel aan de software liggen. Heb zelf een android telefoon, daar werkt het allemaal wel gewoon zoals je zou verwachten.
Denk dat het probleem dus aan de IOS software ligt?
De equalizer instelling kon ik destijds zelf ook niets over vinden. Heb toen gewoon wat aan lopen kloten tot ik het goed vond haha... Gewoon puur op smaak.
Mocht je "professionele" instellingen tegen komen dan graag delen!
Op zich al vreemd dat de muziek heel even stopt, maar dat zal wel aan de software liggen. Heb zelf een android telefoon, daar werkt het allemaal wel gewoon zoals je zou verwachten.
Denk dat het probleem dus aan de IOS software ligt?
De equalizer instelling kon ik destijds zelf ook niets over vinden. Heb toen gewoon wat aan lopen kloten tot ik het goed vond haha... Gewoon puur op smaak.
Mocht je "professionele" instellingen tegen komen dan graag delen!