Dankjewel mannen voor de reacties,
Uiteindelijk de o-ringen bij Lantinga gevonden!
Hartstikke blij mee, maar toen kwam ik het volgende probleem tegen...
Rubber gemonteerd en proberen te starten wat dus niet lukte.
Doordat ik hem los heb gehad is er lucht in de leidingen gekomen,
Beetje zoeken hoe ik het kan ontluchten op internet.
Staat er dus een tip van kijk in het handboek van de Volvo,
ik vol overtuiging in het boekje doorspitten en daar staat in dat de Volvo zichzelf kan ontluchten.
Enigste wat ik moet doen is de sleutel op stand 2 zetten (||) en daar 1 minuut op laten staand dan ontlucht de auto zichzelf.
Hartstikke mooi natuurlijk maar werkte dus niet haha
Uiteindelijk staat dus op internet dat je met een vacuümpomp het lucht er uit moet halen.
Nou heb je 2 koppelingen slangen naaste elkaar, een witte en een groene.
De groene moest ik loshalen en dan met een vacuüm het diesel laten aanslurpen!
Jammer genoeg heb ik geen vacuümpomp dus hebben we het op een ander manier gedaan!
Namelijk inplaats van aan de groene koppeling te gaan vacuüm zuigen ben ik aan die ander kant met een ballonnen handpomp van 1 euro bij de Blokker,
Er in wezen pompen (blazen dus).
Op die manier zet ik de diesel tank op druk- die druk in de dieseltank zorgt ervoor dat er diesel door alle leiding gaat lopen en juist waar ik dan een vacuümpomp op moest zetten om het diesel en lucht aan te zuigen spoot er dus juist diesel uit en alle luchtbellen.
Op die manier heb ik de retour ontlucht!
Niet de normaalste manier dus maar werkte perfect!
Wou dit toch graag even delen voor de mensen die hetzelfde probleem ooit gaan krijgen!
Hier nog even een foto van de koppeling die ik bedoel
