heb ik ook, dan is het gat in de bumper onderaan reeds vrij... moet je niet meer uitzagen
(is mij zo verteld door de dealer)
heb ik ook, dan is het gat in de bumper onderaan reeds vrij... moet je niet meer uitzagen
hoezo, de mijne is gewoon geplaatst hoor nieuw bij aflevering 2,5 weken geleden, we kunnen nu wel problemen gaan zoeken die er niet zijn, maar dat lijkt me echt overbodigJelmer de Jong schreef: ↑22.01.2021 - 20:19 Gewoon een maandje rond rijden en de auto daarna voor een 'missende' trekhaak naar de garage brengen.
omgekeerd, de auto's worden klaar gemaakt, het kenteken wordt aangevraagd net voor aflevering, ik was al onderweg op 4 januari naar de dealer om hem op te halen, het kenteken was nog steeds niet ingeschreven (cijfers/letters) waren al bekend voor de jaar wisseling, maar 20 minuten voordat ik er was, werd de auto ingeschreven en op naam gesteld. of ja, net hoe je het noemt natuurlijk, maar de combinatie was al bekend in 2020, terwijl het een 2021 kenteken isStekkerbak schreef: ↑22.01.2021 - 16:52 Het is toch wel erg treurig als de belastingdienst op jacht gaat naar trekhaak fraudeurs.
Laat ze hun eigen zaakjes eerst maar eens op orde brengen ipv zinloos werk creëren.
Maargoed, kentekens van nieuwe auto's worden altijd zsm aangevraagd. En de trekhaak wordt vaak pas krap voor aflevering geplaatst. Dus al met al nogal een nutteloos punt, waar men zich heel weinig tot geen zorgen over hoeft te maken.
Hangt een beetje van het merk af. Goede tip trouwens en kristalhelder. Ik begrijp niet zo goed waarom er zo lang over gediscussieerd moet worden.
Ook bij Volvo prima mogelijk inderdaad... Deflectors, diffuser, tailpipes, dorpelverbreders, blinderen, leer, grill, spiegelkappen...
Het is allemaal af fabriek leverbaar en aan te klikken in de bestelportal en/of op basis van gekozen uitvoering. Verschil met achteraf is fiscaal 8000 euro kijkende naar bovenstaande "spiegeltjes en kraaltjes" incl je trekhaak en velgen...OGA244 schreef: ↑25.01.2021 - 06:29 Je hebt het hier overwegend over "spiegeltjes en kraaltjes" die af fabriek niet leverbaar zijn.
Het bpm verhaal gaat over fabrieksopties die het gewicht beïnvloeden en daardoor de uitstoot.. Achteraf gemonteerd is het effect gelijk.. Extra bpm is het gevolg.
Ik gaf alleen aan op welk meetmoment er niets meer na geheven wordt.
Dat gaat overigens voor ieder merk op sinds wltp..
Of bedoel je het anders? Accessoire komt ten alle tijden dus ook los mee naar de dealer om te monteren? Maar zie inderdaad dat de portal er intelligent mee om lijkt te gaan, kijkende naar BPM rekensom.OGA244 schreef: ↑25.01.2021 - 11:08 Deflectors, niet af fabriek (zie afbeelding)
diffuser, niet af fabriek (zie afbeelding)
tailpipes, niet af fabriek (zie afbeelding)
dorpelverbreders, niet af fabriek (zie afbeelding)
blinderen, kan af fabriek
leer, kan af fabriek
grill, niet af fabriek (R-design)
spiegelkappen, niet af fabriek (R-design)
Alles wat invloed heeft op CO2 is voor registratie riskant, wat je met die wetenschap dan doet is aan jou.