Afstandstart xc40 B4

Rubriek voor de XC40, Kijk voor de Full Electric modellen ook in het elektrische board
Plaats reactie
ben01
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 14.01.2022 - 09:51

Iemand ervaring met de afstandstart in de my volvo app ?

Bij het op afstand starten via de app draait de motor wel echter ik krijg de interieur verwarming, achter ruitverwarming , stoel en stuurverwarming niet geactiveerd . deze gaat pas in werking als ik in de auto plaats neem en de start knop activeer.

Op mijn model zit geen standkachel echter dacht ik dat dit wel mogelijk moest zijn .
Als ik gegevens invoer via de instellingen in de boordscherm wordt dit ook niet geactiveerd.

Het betreft de XC 40 B4
Gebruikersavatar
Harry M.
3rd Gear member
Berichten: 415
Lid geworden op: 14.08.2020 - 13:52

Even bovenin je hoofscherm naar je bestuurdersprofiel gaan. Alles wat je hier instelt zorgt er o.a. voor dat je in deze tijden een warme kont, warme handen en een big smile op je gezicht hebt als je buren aan krabben zijn!
Gebruikersavatar
PGV90
6th Gear member
Berichten: 3042
Lid geworden op: 18.03.2012 - 12:29
Locatie: Zuid Holland - groene hart

Zat het niet onder instellingen, My Car menu. Daar de vinkjes voor stoel-, stuur- en achterruit verwarming aanzetten en daarna (als je dat gebruikt) onder je bestuurders profiel opslaan.
Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
ben01
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 14.01.2022 - 09:51

Oké , maar als ik mijn instellingen in het instellingen display heb ingesteld hoe koppel ik dan mijn profiel aan de sleutel …. Ik neem aan door een profiel een naam te geven en het vinkje erachter aan te vinken .. toch ? Als ik dat nml allemaal gedaan heb en ik start de motor met de app draait helaas alleen de motor en mijn instellingen worden pas geactiveerd als ik achter het stuur plaats neem , het rempedaal indruk en de startknop druk :/. Moet ik nog een handeling met mijn sleutel doen en of moet een en ander ingesteld worden met draaiende motor ?

Alvast bedank voor jullie reacties 💪
Gebruikersavatar
Rolandk
3rd Gear member
Berichten: 275
Lid geworden op: 27.07.2007 - 15:08

Staan de instellingen in de app goed?
Volvo S60 Recharge T6 AWD Inscription
Saab 9³ Cabrio V6 Aero
BMW 530dA Touring
ben01
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 14.01.2022 - 09:51

Inmiddels gelukt …. Na diverse malen wisselen van gebruikersprofiel doet alles het zoals het vooraf ingesteld is. Waar het aan gelegen heeft ,… geen idee.
Hoofdzaak is dat het inmiddels werkend is.

Dank voor jullie reactie’s. !!
Plaats reactie

Terug naar “XC40”