Hoe heb je de dempers afgesteld? Ben benieuwd naar je ervaring!
Ik moet nog aan de slag met de dempers, heb je tips?V60T8PE2021 schreef: ↑02.02.2022 - 09:35 Gaaf, veel plezier!! Persoonlijk zou ik alleen nog Auto Kallen weg halen
Hoe heb je de dempers afgesteld? Ben benieuwd naar je ervaring!
Mooie auto!! En heeft eindelijk een baasje gevonden! Ik ga jouw topic nu verder lezen, ben benieuwd welke het geworden is!Frenzel schreef: ↑07.06.2021 - 15:04 Vanochtend was het dus zo ver. Zonnetje schijnt, auto mooi gepoetst, groene platen erop, dak open en mijn meissie ernaast en gaan met die banaan.
Lekker ritje gehad in ons heuvelachtig (lees lekker bochtenwerk) Limburgs landschap.
Direct voelbaar is een veel stuggere auto en een sneller reagerende gaspedaal. Manmanman wat is dat een beestheerlijk.....
Achteraf bleek de instelling ook nog op de meest soepele stand te staan. Maar goed, dat is voor nu niet zo spannend omdat ik al direct een verschil merk. Daar kun je mee aan de gang als je de auto een tijdje rijd zodat je veel beter ervaart wat de persoonlijke instelling is en blijft.
Blijft voor mij de vraag nog altijd, welke uitvoering T8 of PE en vindt ik het die meerprijs waard.
Daarbij komt ook nog de kleur, in PE een beperktere keuze. Voorkeur gaat uit naar zwart, maar is een base kleur die waarschijnlijk een verzegeling nodig heeft. Zilver metallic is niet slecht, maar is ook niet dat ik zeg wauw.
De komende paar dagen toch eens wat naast elkaar gaan zetten![]()
0C7CE886-9922-433E-89B8-03A27000508B.jpeg