Hier dito. Knoppie 1 en knoppie 2. Ik ben ook Gast.
V60T6 Recharge Pebble Grey besteld.....
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
-
- 5th Gear member
Heeft ook wel iets altijd gast zijn 

-V60 B4 7dct R design wit
- BillyBob
- 5th Gear member
Mmm, wegbespaard zoals nog wat dingetjes? Jammer. Eens kijken of het na te bestellen is.raspaardje schreef: ↑10.02.2022 - 10:07 In de MY2022 prijslijst kan ik deze "Bagagenet in voetenruimte passagiersstoel" in zijn geheel niet terugvinden.
Op een MY2019 standaard op een Inscription en R-Design.
V40 Phase3 (2003) / 1.9d 115 pk / Business Line
V50 MY2009 / Black Sapphire / Off-black leder / Momentum Top Line
V60 MY2013 D2 Momentum / Caspian Blue / 17" Njord / Family Pack
V60 MY2017 D2 Momentum / Magic Blue / Winter Pack
V60 MY2022 T6 Recharge Inscription / Pine Grey
V50 MY2009 / Black Sapphire / Off-black leder / Momentum Top Line
V60 MY2013 D2 Momentum / Caspian Blue / 17" Njord / Family Pack
V60 MY2017 D2 Momentum / Magic Blue / Winter Pack
V60 MY2022 T6 Recharge Inscription / Pine Grey
- raspaardje
- 6th Gear member
Dat lijkt er helaas wel op.
Om nog een voorbeeld te noemen: een afsluitbaar dashboardkastje is ook niet meer te bestellen.
Om nog een voorbeeld te noemen: een afsluitbaar dashboardkastje is ook niet meer te bestellen.
2019 Volvo V60 T5 R-Design Polestar - Osmium Grey
Fiat 124 Spider Lusso Squadra Tuning - Bianco Ghiaccio Perla
-
- 5th Gear member
Het is geen cario he! 
waarom zou je dat willen spullen verbergen voor je vrouw............

waarom zou je dat willen spullen verbergen voor je vrouw............
- raspaardje
- 6th Gear member
Ja, over het nut kun je idd twisten...
Misschien heb ik het 1x gebruikt bij mijn cabrio.
Feit is dat het niet meer leverbaar is.

Feit is dat het niet meer leverbaar is.
- Rolandk
- 3rd Gear member
Mijn MY21 heeft ook al geen net meer.BillyBob schreef: ↑10.02.2022 - 10:26Mmm, wegbespaard zoals nog wat dingetjes? Jammer. Eens kijken of het na te bestellen is.raspaardje schreef: ↑10.02.2022 - 10:07 In de MY2022 prijslijst kan ik deze "Bagagenet in voetenruimte passagiersstoel" in zijn geheel niet terugvinden.
Op een MY2019 standaard op een Inscription en R-Design.
Volvo S60 Recharge T6 AWD Inscription
Saab 9³ Cabrio V6 Aero
BMW 530dA Touring
Saab 9³ Cabrio V6 Aero
BMW 530dA Touring
- EraZor
- 2nd Gear member
Dank voor alle reacties tot dusver! Om even terug te komen op wat vragen en opmerkingen:

Ik bedoel die netjes aan de achterkant van de voorstelen idd. Ziet er een beetje goedkoperig uit. Die vakken vóóraan de voorstoelen gebruikte ik nooit... Nu ik er over nadenk: ik mis 't bakje voor de zonnebril ook (waar nu de handgreep aan t dak zit). Misschien toch maar even nabestellen.Hans oet Twent schreef: ↑09.02.2022 - 11:34 Mooie beschrijving! De simpele netjes aan de voorstoelen bedoel je aan de achterzijde. Het vakje aan de voorzijde van de stoel mis ook hoor. Kon je mooi de tankpas, telefoon etc in kwijt...
@Bart, begin maar vast opruimen. Ik heb een extra tas in de kofferbak staan met de rotzooi die ik onderweg eventueel zou kunnen en/of moeten gebruiken. Ook gerelateerd aan de caravan indien die er achter hangt...... I know 97% van de tijd gebruik je het niet of heb je het niet nodig maar toch.......
Ik heb t papiertje tussen de hemelbekleding gestoken op de plek dat t kraakte (linkerkan, halverwege). Wel oppassen waar je t steekt: je wil niet in de raamgeleiding komen.V60T8PE2021 schreef: ↑09.02.2022 - 11:42Ik heb dezelfde situatie. Dit staat bij mij ook als één van de punten op het lijstje voor de dealer als ik de volgende keer naar de garage ga. Fijn te lezen dat jij het blijkbaar (tijdelijk) makkelijk hebt weten op te lossen met een pappiertje. Zal ik ook eens proberen. Welke plek heb je het papiertje geplaatst?
Bij swedish-connection
Ik heb gewoon handmatig verstelbare stoelen (schuiven, bedoel ik). Alleen de hoogteverstelling en de lendesteun gaan electrisch. Bewust niet voor gekozen omdat mijn vrouw en ik de stoel op precies dzelfde stand hebben staanraspaardje schreef: ↑09.02.2022 - 12:16 Chique, erg fraaie verschijning, EraZor!
Ook lekker in de opties, inclusief RVS bumperbescherming...
Ik zie dat je geen memoryknoppen van je stoelen op de deurpanelen hebt; betekent dat elke keer elektrisch verstellen wanneer je partner in de auto heeft gereden?
Of kan je jouw stoelpositie toch opslaan middels een profiel?
Verder eens over het skiluik: dat had anders gemoeten.
Enjoy!

Hahaha dat vind ik juist één van de allermooiste features! Smaken verschillen. Wbt die typeaanduiding. Mwoah, boeit me niet zo.wasbeer2006 schreef: ↑09.02.2022 - 15:40 Hele mooie uitvoering zo zeg! Gaaf ook die lichte binnenkant, heel mooi en luxe!!!!
Persoonlijk zou ik de type aanduiding eraf halen, dat maakt de achterkant zeker met die mooie exterieur kit nog dikker en strakker
1 ding, wat is dat dubbele stuur lelijk, wie heeft dat verzonnen en beter, goedkeuring gegeven.
Wederom: smaken verschillen: bij aflevering had ik wel t optiekpakket, maar de 'normale' dubbele uitlaten. Ik heb speciaal gebeld om de 4-voudige sierstukken na te laten sturen en ze er zelf ondergeschroefd...
Ik heb geen net aan de middenconsole. Alleen achter aan de voorstoelen.
MY22 V60 T6 Recharge - Pebble Grey
-
- 5th Gear member
Er zijn altijd dingetje.........
Alles kan natuurlijk achteraf als je maar genoeg lapt.
Maarja genoeg is een keer genoeg. Ik heb bv de trekhaak ook al zelf betaald op mijn lease auto. Zie ik weer die bodykit staan voor iets van 1100 euro begin ik ook weer te twijfelen.......
Camera achter "maar 340 euro"
Zo kan je aan de gang blijven. feit is wel dat mijn trekhaak goedkoper is om zelf te betalen dan lease.........
Nu kreeg ik de korting ipv leasemy en bij af fabriek betaal je bijtelling en achteraf is de leaseprijs hoger en betaal ik het ook ivm mobiliteitsbudget.
Je moet het alleen in 1x neerleggen, hetzelfde met eventuele andere zaken.
Maarja genoeg is een keer genoeg. Ik heb bv de trekhaak ook al zelf betaald op mijn lease auto. Zie ik weer die bodykit staan voor iets van 1100 euro begin ik ook weer te twijfelen.......
Zo kan je aan de gang blijven. feit is wel dat mijn trekhaak goedkoper is om zelf te betalen dan lease.........
Nu kreeg ik de korting ipv leasemy en bij af fabriek betaal je bijtelling en achteraf is de leaseprijs hoger en betaal ik het ook ivm mobiliteitsbudget.
- EraZor
- 2nd Gear member
Tsja, met t verschil dat de bodykit, de rvs sierstrip en de trekhaak allemaal accesoires zijn, en dus niet meetellen voor je bijtellingwasbeer2006 schreef: ↑11.02.2022 - 08:28 Er zijn altijd dingetje.........

Als compensatie voor t missende BLIS is de fietsendrager wel mijn eigendom na de leasetermijn (mocht voor 750€ aan accesoires uitzoeken, of 750€ korting, maar daar schiet ik niet veel mee op aamngezien de fiscale waarde (en dus de bijtelling) 't zelfde zou blijven)
MY22 V60 T6 Recharge - Pebble Grey
-
- 2nd Gear member
Hier hetzelfde, heb er maar een dakkoffer en dakdragers voor genomen. Daar was toen ook nog eens een actie voor, dus dat kwam goed uit.EraZor schreef: ↑11.02.2022 - 09:08 Als compensatie voor t missende BLIS is de fietsendrager wel mijn eigendom na de leasetermijn (mocht voor 750€ aan accesoires uitzoeken, of 750€ korting, maar daar schiet ik niet veel mee op aamngezien de fiscale waarde (en dus de bijtelling) 't zelfde zou blijven)
Dank! Ik zal eens kijken en anders lekker laten oplossen bij de garage, want moet niet de bedoeling zijn dat ik bij een dergelijke auto met papiertjes aan de gang moet gaan op dit op te lossen haha!
Als ik vragen mag, wat hebben mensen ongeveer moeten betalen voor het achteraf kopen en monteren van een trekhaak? Zit ik nog aan te denken.
- raspaardje
- 6th Gear member
Ik heb het bij de koop erbij onderhandeld en de helft van de accessoireprijs betaald.
Die is rond de 1200 euro, zie de prijslijst.
Die is rond de 1200 euro, zie de prijslijst.
-
- 5th Gear member
Ik heb er 950 voor betaal inclusief montage van de trekhaak en een set dakdrager erbij gekregen.
dat is voor lease begrippen al veel tegenwoordig, zeker bij grote bedrijven.
Bij mijn leasmy was de prijs van de trekhaak iest van 12 euro per maand af fabriek en als accessoires is het gewoon de prijs delen door 48 dus iets van 24 euro per maand.!
Daarom maakte het bij mij niet uit af fabriek of accessoire. Maar gezien ik toch een B4 heb genomen kon het er niet meer bij toen maar zelf betaald
Dat komt doordat af fabriek de prijs van de auto hoger wordt en dus de inruil straks (werd mij verteld)
dat is voor lease begrippen al veel tegenwoordig, zeker bij grote bedrijven.
Bij mijn leasmy was de prijs van de trekhaak iest van 12 euro per maand af fabriek en als accessoires is het gewoon de prijs delen door 48 dus iets van 24 euro per maand.!
Daarom maakte het bij mij niet uit af fabriek of accessoire. Maar gezien ik toch een B4 heb genomen kon het er niet meer bij toen maar zelf betaald

Dat komt doordat af fabriek de prijs van de auto hoger wordt en dus de inruil straks (werd mij verteld)
-
- 2nd Gear member
Dank en fijn te lezen dat er over te onderhandelen valt 

- Rolandk
- 3rd Gear member
- EraZor
- 2nd Gear member
-
- 2nd Gear member
Zou ook wel zo een sticker willen voor op een zwarte XC90.
weet wel niet juist wat kiezen.
De zwarte versie gaat niet uitkomen.
Maar mag ook niet teveel uitkomen.
dilemma dus.
Volvo XC90 T8 inscription onyx black My2022 Long Range