Geen autodata in Volvo app

Over Sensus, Sensus Connect, Sensus Connet Touch etc
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Yskonyn
2nd Gear member
Berichten: 54
Lid geworden op: 02.07.2022 - 14:25

Ik had initieel wat problemen met het koppelen van de app aan de auto, maar na een belletje met de dealer bemachtigde ik spoedig de verplichte pincode om het proces te voltooien.

Na de succesvolle koppeling gaf de app aan dat ik een stukje diende te gaan rijden om de boel te syncen. Dat heb ik gedaan, maar er komt geen data van de auto in de app te staan.

Iemand hier ervaring mee en weet de oplossing?
Gebruikersavatar
Yskonyn
2nd Gear member
Berichten: 54
Lid geworden op: 02.07.2022 - 14:25

Ik heb inmiddels wel contact gekregen met de auto. Het lijkt erop dat de VOC simkaart gewoon een erg slecht bereik heeft in onze straat, want op andere plekken heb ik wel gewoon contact gemaakt met de auto via de app.
Plaats reactie

Terug naar “Communicatie”