Volvo v 70

In dit hoofstuk alleen handleidingen. Van een kopie van het instructieboekje tot een fotoreportage.
Elke bericht svp beginnen met de typeaanduiding.
Hier geen prijsvergelijkingen met de dealerprijzen. Je mag wel melden wat je zelf hebt uitgegeven.
Dit topic sluit automatisch. Heb je vragen over het getoonde, meldt je per PB bij de plaatser van de betreffende handleiding. Ook vindplaatsen van onderdelen komen in deze rubriek.
Plaats reactie
Bertil79
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 15.09.2022 - 09:44

Ik heb een Volvo v70 deze is er tijdens het rijden langzaam mee gestopt. Ik heb alles schoongemaakt van het brandstof systeem maar echter wil hij niet starten. Heb remmenreiniger geprobeert hierop reageert hij wel maar heel soms loopt hij 5 sec.
Wat zou de oorzaak kunnen zijn
Mvg Bertil
Gebruikersavatar
Ferrari
5th Gear member
Berichten: 1145
Lid geworden op: 12.10.2019 - 10:49
Locatie: Antwerpen

Als de motor moet lopen moet er brandstof zijn, lucht en een vonk (bij benzine/LPG, weet niet wat voor motor je hebt.). Lucht is er meestal wel en als hij loopt op remmenreiniger zal de vonk er ook wel zijn, dus blijft er brandstof over. Brandstofpomp (of relais ervan) overleden, filter verstopt, tank leeg? Hoor je de brandstofpomp draaien als je het contact aanzet en komt er brandstof bij de motor? Dat moet je eerst even checken.
Henry

Huidig wagen- en motorpark:
Volvo C70 D3 Geartronic Summum 2011
Volvo 850 GLT 2.5 20V 1992
Mazda CX-30 2020 (leaseauto, alleen zakelijk)
Harley-Davidson Softail Heritage Classic 1999
Bertil79
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 15.09.2022 - 09:44

Is een diesel ik denk zelf de hogedrukpomp maar weet dit niet zeker. Ook komt er vanuit de tank wel diesel naar voren maar geen of bijna geen druk.
Plaats reactie

Terug naar “Handleidingen + gereedschapstips”