voorstellen en natuurlijk vraagje

Het board om te praten over zaken die exclusief voor de Plug In Hybrid Volvo's van toepassing zijn
Plaats reactie
Selina
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 15.10.2022 - 22:38

Hoi allen,

wij zijn een echtpaar uit friesland 54 en 52 jaar jong

na 1,5 jaar wachten konden wij eindelijk de volvo van een klant overnemen een prachtige V60 D6 AWD PIH eind 2013 met 230.000 km op de teller, deze komt rechtstreeks van de eerste eigenaar en is echt top onderhouden. ook de optie's zijn volop aanwezig. leuk verhaal is dat deze man hem in zweden bij de dealer heeft besteld zij hebben daar een huis en zijn daar vaak, toen deze binnen was heeft hij m opgehaald met een oprijwagen en direct door naar de rdw, hij staat ook niet als import op papier maar gewoon 1 toelating NL.

Goed heel verhaal,er zijn een paar kleine dingetjes, het keyless natuurlijk, maar zag al een filmpje hoe dat eventueel kan worden opgelost, dat ga ik proberen .

het volgende is, dat de wanneer ik de auto van het slot doe de lichten niet aan gaan, ik heb dit wel ingesteld in de board computer maar ze gaan niet aan, heeft 1 van jullie een idee waar dat aan kan liggen? alle info is welkom.

verder zeer tevreden en nog geen verdere storingen, hij loopt als een trein, en de accu's zijn door gemeten en hebben nog 96% van hun capaciteit behouden door al de jaren, de vorige eigenaar denk dat het komt dat hij altijd rustig op 6 AMP heeft geladen en daardoor de accu's niet onnodig heeft belast.

als jullie vragen hebben dan hoor ik het graag.

groeten uit friesland
Selina
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 15.10.2022 - 22:38

foto
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
StevenD
1st Gear member
Berichten: 42
Lid geworden op: 11.08.2022 - 14:44

Hallo Selina,

Wat een mooie auto. Wij hebben ook sinds een maand een V60 2.0 T uit 2012. Een feest om mee te rijden.
Onze vorige auto was een Mercedes en daarbij gingen de lampen aan bij het afsluiten of van het slot afhalen.
Jullie vraag heb ik ook op het forum gesteld. Bij mijn auto gaat het niet vanzelf. Of dit ook voor jullie auto is weet ik niet, maar denk van wel.

Hieronder het antwoord van een forumlid.

Bij openen moet je handmatig de lichten aan zetten vanaf de afstandsbediening en bij sluiten moet je de lampen in de auto aan zetten (na het stoppen van de motor) en dan blijft het nog 30/60/90 seconde aan staan.
Op de afstandsbediening zit een knopje met een lampje erop. Deze gebruik je.
Volvo V60 2.0T, 203 HP, Momentum/Driver Support Line
Mercedes S203 220cdi Classic
Mercedes W210 E270cdi Elegance
Mercedes S124 E300D/24v Elegance
Mercedes W124 E250D
Ford Scorpio 2.9 Inj
Mazda 626 1.8 GLX
Peugeot 1.1 Accent
Autobianchi A112 1.0 Elite
Selina
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 15.10.2022 - 22:38

Hoi Steven,

Dankjewel! en betreft lichten idd er zit een knopje op de afstandsbediening die werkt wel, maar ik dacht dat het ook met het openen van de deuren automatisch ging, maar dat is dus niet zo, bedankt voor de uitleg top!!
Vliegende ton2
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 24.07.2020 - 15:26

Wow! Wat een mooie auto 👌 En een passende niet veel voorkomende kleur 👍 Als je foto’s deelt..probeer nummerbord onleesbaar te maken.

Heel veel plezier met jullie mooie auto
Selina
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 15.10.2022 - 22:38

Vliegende ton,

Dankjewel is idd ook een kleur wat niet veel voorkomt, maar we waren meteen verliefd, de hele combi past. ik ben een leek met computers kon het kenteken niet weg krijgen, maar is ook geen ramp hoop ik
Plaats reactie

Terug naar “Plug In Hybrid Volvo's”