Upgrade voor Volvo-forum.nl

Technische mededelingen over de werking van dit forum
Gebruikersavatar
fredhead
Geartronic member
Berichten: 27063
Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
Locatie: Drenthe

Keertje goed bezemen kan inderdaad ook geen kwaad denk ik.
Foto's van andere onderwerpen dan Volvo's beperken is geen doen, of alles beperken of niets.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers


'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
steven.vuylsteke
5th Gear member
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05.02.2015 - 11:27

Ik maak mij ook schuldig aan die niet allemaal volvo gerelateerde foto's in mijn blog. Toch is het mij eenvoudiger elke keer een wagen op de achtergrond te zetten dan mijn telefoon specs aan te passen. En heb al snel even gezocht of ik de kwaliteit van foto's kan verlagen op mijn telefoon voor ik ze plaats, maar ik vind het niet. Ik probeer ook niet overdreven veel te plaatsen, slechts een plaatje bij het praatje, zoals ik hier vaak hoor passeren, om het leuk te houden. In de laatste twee jaar ben ik het forum door sommige leden met hun blog en persoonlijke bijdrage ook echt gaan appreciëren. Voordien was het enkel een plaats om een oplossing voor een probleem te vinden. Nu ervaar ik dit forum meer als een groep gelijkgezinden. Dus een plaatje van een Zweedse vlag zalm op zondag ochtend, een fleurette achter een xc of nieuwe strak gespoten wielkasten op een dexta het geeft mij een reden elke avond het forum door te lezen.
V70 - 2001 D5 163pk verkocht met 145k aan een vriend - terug gekregen met 285K klaar voor nog een ton
V70 - 2008 2.0D verkocht = PSA motor is geen Volvo! / XC70 - 2002 D5 - automaat- 275K van de vrouw. / XC70 -2008 D5 185pk : 276K MY2008
V90 CC - 2017 D4 -* Polestar * - Close to all inclusive
John Deere 2140 - 1982 + Belarus LTZ 55 - 1993
Gebruikersavatar
Moderator
2nd Gear member
Berichten: 71
Lid geworden op: 04.05.2008 - 11:59

Mods break

We hebben wat instellingen mbt de fotobijlagen gewijzigd met het verzoek het forum niet als persoonlijk fotoalbum te gebruiken.
Daar zijn voldoende andere mogelijkheden voor. Beperk je tot het plaatsen van afbeeldingen die minstens enige relatie hebben met de onderwerpen van dit forum.

Uw moderator
Groet van het moderatorteam
Gebruikersavatar
fredhead
Geartronic member
Berichten: 27063
Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
Locatie: Drenthe

steven.vuylsteke schreef: 22.10.2022 - 20:17 Ik maak mij ook schuldig aan die niet allemaal volvo gerelateerde foto's in mijn blog. Toch is het mij eenvoudiger elke keer een wagen op de achtergrond te zetten dan mijn telefoon specs aan te passen. En heb al snel even gezocht of ik de kwaliteit van foto's kan verlagen op mijn telefoon voor ik ze plaats, maar ik vind het niet. Ik probeer ook niet overdreven veel te plaatsen, slechts een plaatje bij het praatje, zoals ik hier vaak hoor passeren, om het leuk te houden. In de laatste twee jaar ben ik het forum door sommige leden met hun blog en persoonlijke bijdrage ook echt gaan appreciëren. Voordien was het enkel een plaats om een oplossing voor een probleem te vinden. Nu ervaar ik dit forum meer als een groep gelijkgezinden. Dus een plaatje van een Zweedse vlag zalm op zondag ochtend, een fleurette achter een xc of nieuwe strak gespoten wielkasten op een dexta het geeft mij een reden elke avond het forum door te lezen.
En dat is ook echt wel prima.
Denk dat iedereen dat ook snapt en daar geen woord over zal zeggen.
Sprekend voor mijzelf staan denk ik 70% van mijn foto's gelinkt vanaf mijn Flickr account.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers


'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Gebruikersavatar
Msuidgeest
Geartronic member
Berichten: 20404
Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Op het niet meer werkende forum van bmwfan.nl mochten de foto's niet groter zijn dan 480 x 640 pixsels. Dat zou een idee kunnen zijn om ruimte op de server te beperken.

Anders maar een betaald abonnement om de kosten te beheersen. Je maakt mij niet wijs dat de verkoop van stickers en badges een fatsoenlijke bijdrage levert aan de kosten om dit forum in de lucht te houden.
Mark


Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.

Arthur C. Clarke

Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/werken-bij-wouda/
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6862
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Maximale foto omvang beperken heb ik ook al eerder geroepen, zou een boel schelen.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Gebruikersavatar
Moderator
2nd Gear member
Berichten: 71
Lid geworden op: 04.05.2008 - 11:59

Dank voor alle suggesties.
Zoals gemeld hebben we een aantal instellingen aangepast.
We zullen zien of er in de toekomst meer aanpassingen nodig zijn.
Groet van het moderatorteam
Gesloten

Terug naar “Berichten over de werking van Volvo-forum.nl”