Ervaring Volvo Service Elst

Gebruikersavatar
florisdodermond
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 24.02.2021 - 19:01
Locatie: Gendt
Contacteer:

Het lijkt erop dat er al een tijdje geen updates meer zijn geweest over dit onderwerp m.b.t. Volservice.

Sinds dat ik mijn S60 heb (december) ben ik al een aantal keren langs geweest bij Dennis en zijn team. Ben altijd super geholpen en met veel klantvriendelijkheid! Dennis klets ik af en toe mee, dan gaat hij weer verder met zijn zaken. Gisteren 3 uur in Elst gezeten voor een aantal onderhouds zaken. Diverse monteurs gesproken en ook wat advies gekregen.
DSC02996.JPG
Afspraak maken doe ik tot nu toe gewoon door langs te komen. Ik heb de indruk dat je daar het verst mee komt. In de sneeuw een van mijn mistlampen kapot gereden, gebeld met Dennis die keek even of hij er nog een had liggen. Een paar uur later stond ik in Elst naast mijn auto met een kers verse mistlamp uit de opslag, S-U-P-E-R! Mijn eerste uitlees (met vida) afspraak heb ik wel gemaakt per mail, ook dat ging compleet zonder slag of stoot. Voor mensen die overwegen om je auto hier heen brengen zeg ik gewoon doen! Fijne lui, Goede service!
DSC03136.JPG
Overigens heb ik tot nu toe alleen nog onderhoud gekregen van Kuba, nou die verstaat zijn vak volgensmij hartstikke goed want alles loopt precies zoals het hoort, o.a. mijn tellerbak gemaakt wat volgensmij een hels karwei is. Respect!

Wel merk je dat het druk is, erg druk! Maar daar kunnen de mannen natuurlijk niks aan doen, business is good!

Mvg,
Floris!
DSC03091.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groeten,
Floris a.k.a. Florek

____________________________________
Peugeot 106 1.1 Accent 60pk 1998 (Stella)
Volvo S60 2.4 140pk 2002 (Jølanda)
Gebruikersavatar
Msuidgeest
Geartronic member
Berichten: 20411
Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Niet te enthousiast worden anders hebben die mannen geen weekend meer vrij. :-D
Mark


Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.

Arthur C. Clarke

Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/werken-bij-wouda/
Gebruikersavatar
florisdodermond
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 24.02.2021 - 19:01
Locatie: Gendt
Contacteer:

Msuidgeest schreef: 07.03.2021 - 11:16 Niet te enthousiast worden anders hebben die mannen geen weekend meer vrij. :-D
Haha da's waar, wil zelf ook nog aan de beurt komen ;)
Groeten,
Floris a.k.a. Florek

____________________________________
Peugeot 106 1.1 Accent 60pk 1998 (Stella)
Volvo S60 2.4 140pk 2002 (Jølanda)
Gebruikersavatar
Bover
8th Gear member
Berichten: 13719
Lid geworden op: 11.01.2005 - 19:43
Locatie: Auvergne France

Volvoservice stuurt mij alle spareparts/ onderdelen op naar Frankrijk per post en we krijgen er ook nog telefonische advies bij (indien noodzakelijk).
Zoals eerder benoemd is Kuba de eerste monteur Volvoservice en ik ben content als Kuba aan mijn auto sleutelt want hij heeft letterlijk alle kennis van zaken.. Volvoservice https://www.volservice.nl biedt ook plaats in de werkplaats aan studenten die auto gerelateerde opleidingen volgen.

Voordeel van het gebouw in Elst is dat Volvoservice gevestigd is in hetzelfde pand als Obbe Tuning (voorheen Volvotune) en dat biedt de gelegenheid een combi afspraak te maken. Denk bijvoorbeeld aan tuning of/en het digitaal bijstellen van je motor management zoals EGR en andere zaken..

Mocht je alleen willen tunen bij Obbetuning https://www.obbetuning.nl dan kan dat ook maar mocht er onverhoopt technisch iets verholpen moeten worden t.b.v. de tuning dan is dat gelijk bij Dennis en of Kuba binnen handbereik.

op de foto mijn remklauwen op de post
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Franse (auto)verhalen en XC70 viewtopic.php?t=83680&start=33960

Dieselpower France nog een echte 5 cilinder : XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
ObbeTuning motor modificatie aan boord! EURO 5b.
Driving Volvo anno1995. Eerste Volvo 245 GLT
rick76
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 18.02.2021 - 16:13

net een mail eruit gedaan om mijn Volvo T5 uit 2015 te laten tunen door Obbe. Obbe stelde voor om dan ook gelijk de geartronic te laten flushen. Deze heeft nu 95000 gelopen. Ik ben benieuwd wanneer ik mag komen. Zeker na het lezen van deze post. En vooral dat Dennis ook gewoon reageert en eerlijk is. Tenminste zo komt Dennis nu op mij over.
Gebruikersavatar
Bover
8th Gear member
Berichten: 13719
Lid geworden op: 11.01.2005 - 19:43
Locatie: Auvergne France

Bij Obbe tuning kan de afspraak erg snel gaan.....
Franse (auto)verhalen en XC70 viewtopic.php?t=83680&start=33960

Dieselpower France nog een echte 5 cilinder : XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
ObbeTuning motor modificatie aan boord! EURO 5b.
Driving Volvo anno1995. Eerste Volvo 245 GLT
C30BlackStone
3rd Gear member
Berichten: 439
Lid geworden op: 24.05.2014 - 10:40
Locatie: Amersfoort

Vraag gesteld via de site. Enkele weken onderweg. Ik zal morgen maar eens bellen.........
| Volvo S80 D5 | Volvo V70 2.5T | Volvo C30 1.6D | Volvo V70 2.4 | Volvo C30 D5 | Volvo S80 D5 | Volvo C30 2.0D | Volvo V40 D4 | Volvo V70 2.5 | Volvo S80 D5 | Volvo C30 D2 R-Design | Volvo S80 3.2 Kinetic | Volvo V70 D2 (VEA) Dynamic | Volvo V90 Inscription Electric Silver Metallic D4 Full Option | Volvo S90 D3 Momentum | Volvo S60 T6 (8) Summum Flame Metallic Red | Volvo S90 T5 Inscription Electric Silver Metallic | Volvo XC40 Recharge ER Ultimate 2024 |
Gebruikersavatar
Bover
8th Gear member
Berichten: 13719
Lid geworden op: 11.01.2005 - 19:43
Locatie: Auvergne France

Deze week is Obbe tuning met vakantie.
Franse (auto)verhalen en XC70 viewtopic.php?t=83680&start=33960

Dieselpower France nog een echte 5 cilinder : XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
ObbeTuning motor modificatie aan boord! EURO 5b.
Driving Volvo anno1995. Eerste Volvo 245 GLT
EWS67
1st Gear member
Berichten: 18
Lid geworden op: 05.01.2016 - 17:37

Ik kan alleen maar positief zijn over volvoservice! Dennis en team verzetten bergen werk, goed werk en voor een billijke prijs. Dat betekend dat er meer en meer mensen de weg naar Elst weten te vinden. De charme van de directe benaderbaarheid de open keuken en de kennis zijn voor mij veel belangrijker dan een fancy showroom, gelikte receptie en een receptionist die in pak mij als een professionele barissta laat kiezen uit 24 smaken koffie!

Dat er nu iets meer tijd overheen gaat om antwoord te krijgen, om een afspraak te maken en dat er geen tijd meer is om een uur lang over het weer, Volvo's en de politiek te praten is jammer maar logisch. Dat er een foutje gemaakt wordt kan iedereen overkomen, het is hoe het opgelost wordt!!!

Dennis ga door op de weg die je bent ingegaan, laat je niet gek maken en blijf jezelf! Je hebt een mooi bedrijf, een super team en dat alles maakt dat ik met veel plezier mijn auto bij jou in onderhoud heb en hou!
XC60 T5 Momentum MY19 Polestar tuned
XC90 T6 MY05
Onderhoud bij Volvoservice.Eu
WillyWortel2
4th Gear member
Berichten: 738
Lid geworden op: 29.08.2022 - 17:02

Ben klant geweest maar vertrokken bij Volservice vanwege de chaotische werkwijze.
APK wordt bij een andere garage gedaan. Dat levert uren wachten op zonder dat er iets gebeurt. Informatie geven kan beter, afspraken nakomen ook.
Historie: 145-245-265-V70b-V40-V70d. De 265 was een dissonant, een rampzalige auto.
Plaats reactie

Terug naar “De Forumsponsors”