interieurverwarming

Gebruikersavatar
RogerO
2nd Gear member
Berichten: 63
Lid geworden op: 25.08.2008 - 21:39

Bedankt voor het delen van de oplossing voor het warmte probleem. Ik heb bij mij nooit gecontroleerd of het pompje ook daadwerkelijk draait. Weet je toevallig waar je kunt meten of het pompje een voedingsspanning krijgt ?(zonder de voorbumper te moeten demonteren en op het pompje zelf meten).
Ondanks dat mijn verwarming blijkbaar beter werkt dan dat die van jou dat deed, is het nog altijd niet echt geweldig te noemen. En nu de koude dagen er weer aankomen is een goed werkende verwarming toch wel prettig.
XC90 V8 MY07 LPG
V40 2.0 MY98
WillyWortel2
4th Gear member
Berichten: 738
Lid geworden op: 29.08.2022 - 17:02

Forumgebruiker 1-wiel heeft veel kennis van standkachels. Hij zal vast wel wat tips en hulp kunnen bieden.
Probeer hem te bereiken via het PM systeem van het forum.
Historie: 145-245-265-V70b-V40-V70d. De 265 was een dissonant, een rampzalige auto.
WimS60
3rd Gear member
Berichten: 257
Lid geworden op: 29.07.2007 - 20:10

RogerO schreef: 01.11.2022 - 23:31 Bedankt voor het delen van de oplossing voor het warmte probleem. Ik heb bij mij nooit gecontroleerd of het pompje ook daadwerkelijk draait. Weet je toevallig waar je kunt meten of het pompje een voedingsspanning krijgt ?(zonder de voorbumper te moeten demonteren en op het pompje zelf meten).
Ondanks dat mijn verwarming blijkbaar beter werkt dan dat die van jou dat deed, is het nog altijd niet echt geweldig te noemen. En nu de koude dagen er weer aankomen is een goed werkende verwarming toch wel prettig.
Verwijderen van de voorbumper is echt een klusje van niets hoor.
Je kan dan makkelijk horen/voelen of het pompje draait en meten op de stekker.
Een andere plek waar je kan meten weet ik niet.
Groet, Wim.
Plaats reactie

Terug naar “XC90 Classic t/m MY 2014”