Dit is de Polestar 3

Dit board is exclusief voor het merk POLESTAR.
Polestar hoort bij de GEELY groep maar is geen eigendom vqn VOLVO AB
XC30
4th Gear member
Contacteer:

En, al een besluit genomen? Ik moet zeggen dat die Lotus ook een serieuze kandidaat is. Lijkt qua concept veel op de I-Pace. Die Lotus Eletre belooft een prima range plus een laadsnelheid van heb ik jou daar. Dat is voor de vakanties ed wel heel aardig. Mits de infrastructuur in (Zuid) Europa en VK ook mee gaat groeien. In NL doet de I-pace het helemaal prima. Verder vind ik de P3 er voorlopig op plaatjes er beter uitzien dan de EV90. In ieder geval ben ik benieuwd wat je gaat doen SaYin.
Jaguar I-Pace my18
Range Rover Evoque PHEV my21
SaYin
2nd Gear member

Ik wacht nog op het aanbod van de lease, maar uitgaande van een goed aanbod, zal het de Lotus gaan worden.

Technisch beter (800v ipv 400v, 350kW snelladen, 22kW 3 fase laden, Lidar direct beschikbaar en op 4 plaatsen voor 360 graden dekking en weggewerkt bij geen gebruik, panoramadak die dimbaar is), eigen ontwerp en interieur, en levering in de zomer verwacht (Lotus Center gaf aan te verwachten in juni te kunnen afleveren).
2023: Polestar 3 Long Range Dual, full option, Jupiter ext. en int. 1.3 mpHD LED, elek. trekhaak, 20" winter
Volvo XC60 T8 Inscription, Onyx Black, alle lines, luchtvering, DAB+, alarm, 22" zomer, 20" winter, elek. trekhaak, ext. kit, PS tuning
Volvo V60 D6 TE R-Design full option, Savile Grey, 18" winter, 19" zomer, afn. trekhaak, PS tuning, PS front spoiler, Heico chassiskit
Volvo V40 D2 Summum Intro & Sec. Line, verw. voorruit, afn. trekhaak
Div, Audi (A4, A3)
hsl
2nd Gear member

Net naar de Polestar Space in Amsterdam geweest en de stalen van de bekleding even bekeken. Wol was de goede keuze.
Mooi makkelijk, dan hoeft er niets aan de bestelling aangepast te worden :)
V60 Recharge (2021) R-Design T8 | P* | Bursting Blue
Besteld: Polestar 3 | Performance | Midnight

Saab 900 (1992)
Saab 9-5 Aero (2006)
Plaats reactie

Terug naar “Polestar”