Hi,
Mijn naam is Joost en ik rijd al 22 jaar Volvo (240, 740, 940's, S80) en inmiddels al 4 jaar een V70 140 pk automaat uit 2004.
Al een tijdje piepte de interieurventilator af en toe - en inmiddels constant.
Een schelle piep-piep-piep die afbreuk doet aan een verder heerlijk rijdende auto. Bovendien heb ik tinnitus en één piep is wel genoeg
In mijn 740's en 940's kon ik er relatief makkelijk bij om het lagertje/asje te smeren. Hoe zit dat bij de V70N?
Is dat te doen (ik ben slechts een beetje handig) of is alles vervangen de enige optie?
Graag uw advies!
Joost
Piep-piep-piep-piep... de aanjager piept door
- fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27478
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Dashboardkastje moet eruit.
Ik heb hem destijds bij de S60 vervangen
Ik heb hem destijds bij de S60 vervangen
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
- Berichten: 16544
- Lid geworden op: 03.12.2009 - 11:03
- Locatie: Noord-Groningen
Dashboardkastje en/of middengedeelte waar de radio etc zit moet er uit. Beetje WD40 zou wonderen moeten verrichten maar houdt rekening met vervangen. Leuke klus voor een doordeweekse regenachtige zaterdagochtend
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27478
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Mits je binnen kan werken wel
Radio kan gelukkig blijven zitten.
Radio kan gelukkig blijven zitten.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27478
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Ik heb hem destijds maar gewoon vervangen, die paar laatste boutjes los draaien is dan ook de moeite niet meer.
Vorige auto van de dame heb ik het ding in eerste instantie wel van gesmeerd en uiteindelijk na ruim een jaar was die ook toe aan vervanging.
Vorige auto van de dame heb ik het ding in eerste instantie wel van gesmeerd en uiteindelijk na ruim een jaar was die ook toe aan vervanging.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D