Volvo s60 2001 2.4 turbo benzine startproblemen.

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Plaats reactie
Melvin-Volvo s60
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 02.02.2023 - 16:57

Hallo allemaal mijn naam is Melvin trotse eigenaar van een volvo s60 2.4 t. uit 2001 helaas heb ik startproblemen en hoop ik dat mensen mij hierbij kunnen helpen.

eerste keer starten gaat de motor wel in het rond maar slaat niet aan. vervolgens contact uit en opnieuw starten dan slaat de motor wel aan en kan ik gewoon rijden zonder probleem.
nou heb ik me eigen wijs laten maken dat het met de immobilizer antenne ring te maken had en die dus zelf vervangen. met gevolg motor slaat weer pas bij de 2e keer starten aan. zet ik de motor uit en start ik opnieuw wel weer gelijk aanslaan. wacht ik even een paar minuten moet ik weer 2 keer starten. nou heb ik zelf de auto al uit gelezen met mijn i-carsoft CR-Max en delphi tester beide geven geen melding aan over het starten.
waar moet ik verder naar kijken/ zoeken.

Mvg Melvin :)
Gebruikersavatar
djoey
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 29.08.2022 - 19:25
Locatie: Amersfoort

Je zou kunnen denken aan brandstof druk?
Als je hem op contact zet, daarna weer terug, weer op contact en dan probeert te starten?
Volvo S60 - 2.4T - 2001 - Prins lpg vsi 2
Gebruikersavatar
Johan s60
6th Gear member
Berichten: 2766
Lid geworden op: 23.12.2006 - 16:36

Probeer je andere sleutel eens, daar kan het ook aan liggen, maar problemen met de startblokkering gaan vaak gepaard met meldingen op je dashboard.
En draai niet te snel door maw. eerst op contact ff wachten en dan starten
S60 2.4 Drivers Edition AT + standkachel
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”