achterklep XC60

De Nieuwe XC60
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ruier
1st Gear member
Berichten: 42
Lid geworden op: 21.10.2007 - 19:08

Bij de eerste wasbeurt van onze nieuwe XC60 (3 weken oud) viel mij afgelopen week op dat het lijkt of de achterklep niet goed gemonteerd is, tussen de naden links en rechts zit ongeveer een halve centimeter verschil (op de foto misschien minder goed zichtbaar, maar de naden links zijn zo’n 3mm, rechts 8mm). Dit vind ik nogal een behoorlijke afwijking. Ik heb inmiddels ook foto’s gestuurd naar de dealer en wacht op hun antwoord, maar zijn er hier ook mensen met een recent afgeleverde XC60 waarbij de naden links en rechts zoveel verschillen?
IMG_1396.jpeg
IMG_1397.jpeg
IMG_1398.jpeg
IMG_1399.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Via VW en Opel terechtgekomen bij Volvo en daar blijven hangen met nu alweer de 6e (na twee keer een V50, twee keer een V70, een V60, XC40-T4 Inscription, nu sinds half februari ‘23 een XC60 T6)
Gebruikersavatar
Bursting_Blue_II
2nd Gear member
Berichten: 83
Lid geworden op: 17.01.2023 - 09:54

Zit er toevallig een "obstakel" in het sluitingsmechanisme? Ik had bij mijn vorige V60 een motorklep die er 'opeens' uitzag of de auto een tik had gehad, maar dat bleek oplosbaar door een plastic restantje van het een of ander uit het sluitingsmechanisme te peuteren. Hoe het er in gekomen was geen idee (moet zijn gebeurd toen de klep open stond) maar daarmee sloot alles ineens weer zoals het hoort te sluiten.
Plaats reactie

Terug naar “XC60 vanaf MY 2018”