Problemen bij creëren account

Over Sensus, Sensus Connect, Sensus Connet Touch etc
Plaats reactie
Kaneda
2nd Gear member
Berichten: 95
Lid geworden op: 21.06.2022 - 16:09
Locatie: Bovekerke - België

Onze auto is er !
De dealer heeft ons een mailtje gestuurd om een Telekom Hotspot Drive account aan te maken, en een Volvo ID (Google account hebben we al).

Helaas, meerdere keren geprobeerd, maar bij beide services problemen.
Telekom Hotspot Drive : account gemaakt, bevestigingsmail gekregen, op bevestigingslink geklikt en meteen foutmelding. Toch kreeg ik een nieuwe mail met 'Dank voor uw registratie'. Inloggen met het gemaakte account ging dan weer niet...

Volvo ID : account gemaakt, gegevens ingevuld, ben na 5 uur nog steeds wachtende op een bevestigingsmail...

Morgen ga ik langs bij de dealer om de auto te bekijken, om zeker te zijn dat alles er wel degelijk op zit. Hopelijk gaat dit vlotter dan met de accounts...
Gebruikersavatar
Henry82
5th Gear member
Berichten: 1324
Lid geworden op: 07.06.2009 - 22:10

Over de Telekom Hotspot Drive zou ik het niet weten, dat kennen wij in Nederland niet. Probeer eens in de auto te gaan zitten straks met alle sleutels ook in de auto.
Volgens mij moet je dan na ingave VIN de auto kunnen koppelen aan jouw OnCall app, zie ook deze pagina:
https://www.volvocars.com/nl/support/ca ... 513a418b18

En verder zijn we natuurlijk heel benieuwd naar foto's! Ik hoop dat je lekker kunt gaan genieten van je mooie nieuwe auto, en al je bezorgdheid vooraf weer snel kwijt bent
2023 S60 B4 Ultimate Dark
Life is what happens while you're busy making other plans
Kaneda
2nd Gear member
Berichten: 95
Lid geworden op: 21.06.2022 - 16:09
Locatie: Bovekerke - België

Thanks.
Ik post zeker foto's. Ga deze namiddag de auto eens gaan bekijken.
Die Telekom drive komt wel in orde, denk ik, ipv een foutmelding krijg ik nu het bericht dat het voertuig aan mijn account moet gekoppeld worden en dan wordt er bevestigd via SMS.
Van de Volvo ID, geen idee. Een account creëren is zoals bij zovele sites, je kiest een login en een wachtwoord, en dan krijg je een mail met een link om te bevestigen. Maar die mail is er een dag later nog niet. Ik twijfel of de dealer daar iets kan aan doen, lijkt me eerder een probleem op de servers van Volvo zelf...

Edit :
Wat mijn zorgen betreft over het ontbreken van BLIS, denk ik dat het wel in orde zal zijn, gezien je normaal gezien vooraf een brief krijgt van Volvo. Niets gekregen dus zal wel ok zijn...
Plaats reactie

Terug naar “Communicatie”