Pilot Assist weer te bedienen op het stuur (AAOS 2.9)

De Nieuwe XC60
janseman
1st Gear member
Berichten: 23
Lid geworden op: 06.03.2023 - 21:10

audio instellingen zijn een must. balans, fader, equalizer voor de frequenties, dat is voor mij het meest belangrijk en ook niet meer dan normaal voor vrijwel elke auto en zeker voor een auto van deze (prijs) klasse.
Wat tevens hinderlijk is dat ik alle verkeersinfo’s uit Duitsland steeds hoor tot aan die van München toe, vreemd en continu de eigen zender onderbrekend.
Ook draadloze Apple pay lijkt mij toch wel iets wat mogelijk moet zijn.
Fossaert
1st Gear member
Berichten: 42
Lid geworden op: 06.07.2017 - 10:29

Hallo allen. Geinstalleerd. Alles perfect. Alleen nu probleem met telefoon. Moet iedere dag harde reset doen of mijn gesprekspartner hoort me niet. Ik hoor ze wel. Gr.
David_O
2nd Gear member
Berichten: 84
Lid geworden op: 26.02.2023 - 22:46

Ik heb 'm vandaag zelf ook geüpdate. Merk geen bijzonder verschil met rijden. Dacht dat het Spotify scherm scherper leek, weet niet of dat daadwerkelijk zo is. Wel blijft de tijdsduur van een nummer hangen terwijl nummer gewoon verder speelt. Apart, maar gelukkig een kleinigheid.
Fossaert schreef: 07.06.2023 - 20:11 Hallo allen. Geinstalleerd. Alles perfect. Alleen nu probleem met telefoon. Moet iedere dag harde reset doen of mijn gesprekspartner hoort me niet. Ik hoor ze wel. Gr.
Dat had ik vanmorgen ook, maar nog voor de update. Miss toeval (voor mij dan), want daarna geen last meer van gehad.
Plaats reactie

Terug naar “XC60 vanaf MY 2018”